שמענו בעבר על תיקנים, נחשים, עכברושים ועוד בעלי חיים מבהילים שנכנסו בחוצפה לבתי מגורים דרך האסלה. אבל על איגואנות שמעתם?

ג'נט וברוס בלייר, בעל ואישה בשנות ה-60 לחייהם, טענו כי מאז שעברו להתגורר בפלורידה מלונג איילנד, ניו יורק, נתקלו בשלוש איגואנות באסלה שלהם. הפעם הראשונה הייתה כשהאיש קם בשעת לילה מאוחרת להשתמש בשירותים בביתם. לפתע, כשהוא עדיין חצי ישן, הבחין בזנב מחוספס ומבהיל מציץ מתוך האסלה. האיש, שלבו כמעט הפסיק לפעום, סיפר: "צעקתי לאשתי 'יש תנין בשירותים!', והזעקנו איש מקצוע שיוציא אותו משם". הפעם השנייה התרחשה רק מספר ימים לאחר מכן, כשהייתה שם איגואנה גדולה הרבה יותר.

סרטון שפורסם ברשת הציג את האיגואנה נלכדת על ידי בעל המקצוע הרולד רונדאן, שטען כי מדובר בזן "קוצני מקסיקני". הזכרים מסוגלים לגדול עד 1.4 מטר ועם ידועים לשמצה בתוקפנותם. ביום שלמחרת, התרחש המקרה השלישי ואיגואנה נוספת פלשה לבית השימוש של הזוג. 

רגע הלכידה המצמרר (צילום: מתוך יוטיוב)
רגע הלכידה המצמרר (צילום: מתוך יוטיוב)

"אנחנו לעולם לא נכנס יותר לאחד מחדרי השירותים בבית הזה מבלי לבדוק את האסלה קודם. אנחנו תמיד מרימים את הכיסא ומסתכלים אפילו מאחורי האסלה, לבדוק שאין בעל חי שמסתתר שם", אמרו השניים. רונדאן, בעל המקצוע, טען כי מדובר ב"מגפה בכל העולם. היצור מתרבה במהירות ומתפשט בלי הכרה. אנחנו לא יכולים לעצור אותם, אבל אנחנו בהחלט יכולים להכיל אותם".

בשורה התחתונה, אנו ממליצים לכם לבחון את האסלה לפני שיושבים עליה.