מזעזע: גופותיהם של שרה וטיילר שמידט, שניהם בני 42, ובתם הקטנה לולה, נמצאו באוהל שלהם בפארק קמפינג לאומי במדינת איווה האמריקאית. אחיה של לולה בן התשע שרד את פיגוע הרצח, כך נמסר על ידי עד שהיה במקום.

העדות הדרמטית של אמה של ליאנה שנרצחה ע"י אביה: "בדיעבד הבנתי שבני ניצל"

המשטרה סבורה כי החשוד בירי, גבר בשנות ה-20 לחייו, התאבד לאחר הרצח מאחר וגופתו נמצאה גם היא בפארק. החקירה נמשכת בעוד שהפארק הלאומי נחשב לזירת פשע, כך לפי עוזר מנהל מחלקת החקירות של איווה, מיטש מורטבדט. הוא טען כי לא היו דיווחים על עימות מוקדם בין החשוד לקורבנות. 

החשוד ברצח הוא אנתוני אורלנדו שרווין, ששהה גם הוא באתר הקמפינג. גופותיהם של הקורבנות אותרו ביום שישי בבוקר ושירותי החירום הוזעקו למקום. הפארק פונה ושרווין החשוד ברצח, הוכרז כנעדר. לאחר שמסוק הוזנק לאזור, גופתו אותרה ביער לא הרחק מהזירה.

ראש העיר רוב גרין, כתב בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו שרק השבוע הוא עבד עם שמידט הנרצחת בספרייה המקומית. "כמו רבים מכם ששמעו את החדשות, אני הרוס. הכרתי את שרה היטב, והיא ומשפחתה היו מטיילים על בסיס קבוע כאן בפארק", אמר. הפוסט זכה לתגובות רבות של גולשים שהביעו עצב רב וזעזוע, כמו גם אמפתיה כלפי הילד שנותר בחיים.

עמוד פייסבוק תחת הכותרת GoFundMe, הוקם לאיסוף תרומות לסיוע לבן התשע, והצליח לגייס כ-150 אלף דולר עד יום ראשון בערב (אתמול). מקימי העמוד סיפרו כי הילד "מוקף במשפחה ובחברים שתומכים בו כמיטב יכולתם". 

הפארק צפוי להישאר סגור עד יום חמישי לכל הפחות.