צעירה בשנות ה-20 לחייה, שיתפה עם העוקבים שלה את החוויה המשונה שעברה במדיה החברתית TikTok. היא פרסמה שני סרטונים שצברו יחד למעלה מ-450 אלף צפיות, כשבראשון היא תיעדה את נסיעתה לבית החולים Tan Tock Seng בסינגפור, כשהחובשים בדקו את אוזן ימין שלה עם מספר כלים.

מה הייתם עושים? אחד החרקים הגדולים בעולם הופיע ברכב בזמן נהיגה
הרופא נותר מופתע: דלקת אוזניים של הצעירה הזו התבררה כפרט אחר לגמרי

אחרי שהסרטון הפך לוויראלי, היא ערכה סרטון המשך והסבירה בדיוק מה קרה לה. היא סיפרה: "ישנתי במיטה והתעוררתי לתחושה שיש חרק בסביבה". כשפקחה את עיניה, היא ראתה את ג'וק על המיטה וחבטה במזרון בחוזקה כדי להעיף אותו משם. "הוא עף באוויר, פגע בראשי וזחל היישר לתוך האוזן שלי. קמתי בבהלה וצרחתי, ממש הרגשתי אותו מתהלך לי בתוך האוזן", אמרה הצעירה בהיסטריה.

מה אתם הייתם עושים אם חרק היה נכנס לכם לאוזן? (צילום: Getty images,  Vittorio Zunino Celotto  Getty Images)
מה אתם הייתם עושים אם חרק היה נכנס לכם לאוזן? (צילום: Getty images, Vittorio Zunino Celotto Getty Images)

היא הסבירה שהחרק היה קטן יחסית, באורך של כשלושה עד ארבעה סנטימטרים, כך שלא הצליחה למשוך אותו החוצה באצבעותיה מהאוזן והוא פשוט התמקם שם. "האינסטינקט הראשוני שלי היה לרוץ לשירותים, לקחת את בקבוק מי הפה של המותג המוכר 'ליסטרין', למלא פקק ולשפוך לתוך האוזן כדי להטביע את החרק", הסבירה.

"ובכן, בשלב זה אני לא חושבת שהיה חכם לשפוך את מי הפה לתוך האוזן, אבל לא ידעתי מה לעשות", היא אמרה. כמה רגעים לאחר מכן, היא הפסיקה להרגיש את תזוזותיו של החרק באוזן אבל שמעה רעשים של נוזלים שהציקו לה לא פחות. היא לקחה פינצטה וניסתה לסיים את פעולת "החילוץ" של בעל החיים, אך הדברים השתבשו עוד יותר.

מי פה לאוזן? לא סתם קוראים להם מי פה (צילום: Getty images)
מי פה לאוזן? לא סתם קוראים להם מי פה (צילום: Getty images)

"בטעות חתכתי אותו עם הפינצטה ועכשיו לא רק שיש לי חרק באוזן - הוא כבר לא בחתיכה אחת. הצלחתי להוציא את הרגליים שלו וחלק מהעור, ואז הבנתי שזה אבוד ושאני חייבת לפנות לעזרה מקצועית", סיפרה בת ה-20. היא ניגשה לחדר המיון, שם סייעו לה בחילוץ בעל החיים מהאוזן, במשך למעלה מ-30 דקות. היא קיבלה טיפול אנטיביוטי והתבקשה על ידי צוות הרופאים להשתמש להבא במי פה - רק לפה.