אישה הוציאה קרוב ל-41 אלף דולר כדי להיראות כמו השחקנית וסמל הסקס, פמלה אנדרסון. המראה הפרובוקטיבי עורר סביבה עניין רב מדי יום, אך היא שלמה עם עצמה וטוענת שלא אכפת לה מה חושבים.

חזרה בה: שילמה 600 אלף דולר כדי להיראות כמו קים קרדשיאן וזו התוצאה
לייף אין פלסטיק: התמכרה לניתוחים פלסטיים והפכה ל"ברבי אנושית"
נלחם לא רק בקמטים: רונאלדו הגדיל את איבר המין באמצעות בוטוקס

ג'ורג'יניה אפיטרופו בת ה-39 מווסט סאסקס, עברה מספר הגדלות חזה, שאיבות שומן, הרמת ישבן, הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי נוספים לגופה. השינוי הקיצוני שעברה גרם לה לספוג לא מעט מבטים והערות לא מחמיאות מצד הסובבים אותה, אך לטענתה, היא לא מתחרטת על שנעזרה בשולחן הניתוחים כדי לקבל את המראה הנוכחי שלה.

עברה ניתוחים בעשרות אלפי דולרים כדי להיראות כמו פמלה אנדרסון (צילום: מתוק טיקטוק)

אפיטרופו סיפרה: "הוצאתי קרוב ל-35 אלף דולר עם ניתוחים פלסטיים ואני מעריכה שהוצאתי עוד כמה אלפים על הזרקות בוטוקס מאז יום הולדתי ה-30". היא התעקשה כי היא זוכה לתשומת לב מגברים כמעט כמו אנדרסון, הכוכבת האייקונית. "אני זוכה להמון יחס, לפעמים שלילי ולפעמים חיובי אבל זה בסדר, לכל אחד יש דעה משלו", אמרה.

"גברים בדרך כלל מתפעלים מהמראה שלי בעוד שנשים שונאות אותי מבלי לדעת איזה אדם מסתתר מאחורי החזה הגדול והשיער הבלונדיני", הוסיפה בת ה-39. היא טוענת שהאובססיה שלה לשולחן הניתוחים נבעה מחוסר תשומת לב בשנותיה הצעירות. "למרות שתמיד הייתי בטוחה בעצמי, הייתי פשוט ילדה נורמלית ולא ממש הסתכלו עלי", אמרה אפיטרופו.

דומה או לא? (צילום: מתוך טיקטוק)
דומה או לא? (צילום: מתוך טיקטוק)

לאחר שהחליטה לעשות שינוי בשנת 2015, היא בחרה לשנות את המראה החיצוני שלה. היא עברה את ניתוח הגדלת החזה הראשון בשנת 2017 כשאנדרסון היא המודל לחיקוי שעמד לנגד עיניה בכל התקופה ההיא. היא יצאה למשימה להיראות בדיוק כמו כוכבת העבר של משמר המפרץ. "הייתי אובססיבית למראה שלה וידעתי שאני רוצה להיראות כמוה", סיפרה המעריצה המושבעת והוסיפה: "אהבתי את השיער הבלונדיני, את החזה הגדול, המותניים והישבן שלה. רציתי להיראות במיטבי ככל שהתבגרתי בשנות ה-30 לחיי. לא רציתי להיראות כמו כולן, רציתי להתבלט ואני מרוצה מאוד מאיך שאני נראית עכשיו".

ג'ורג'יניה אפיטרופו, נשבעה לעשות הכל כדי להיראות כמו פמלה אנדרסון (צילום: מתוך טיקטוק)
ג'ורג'יניה אפיטרופו, נשבעה לעשות הכל כדי להיראות כמו פמלה אנדרסון (צילום: מתוך טיקטוק)

בנוסף לסכום העתק שהוציאה עד כה על ניתוחים פלסטיים, בת ה-39 טוענת שהיא מוציאה קרוב ל-100 דולר בכל חודש על בניית ציפורניים, 360 דולר על איפור וקרוב ל-500 דולר לחודש על תוספות שיער. היא גם סיפרה שהיא זקוקה למילוי בוטוקס כל שלושה חודשים, בעיקר בשפתיים ובלחיים.

"החברים והמשפחה שלי תמיד אומרים לי שאני לא צריכה להוסיף עוד כי כבר מילאתי את עצמי ביותר מדי חומרים, אבל הם יודעים שבסופו של דבר אני עושה מה שאני אוהבת", הוסיפה אפיטרופו. היא מתעקשת שאנשים צריכים לעשות מה שעושה להם טוב ומה שגורם להם להרגיש שלמים עם עצמם. "אני מרגישה נפלא", אמרה. "זה כיף, לחיות עם העובדה שאני עוד רגע בת 40 אבל נראית כך. אני מרגישה יותר טוב ממה שהרגשתי אי פעם".