על מסכת ריר חלזונות כבר שמענו, חלמון ביצה בהשראת אביבית בר זוהר גם שמענו, אבוקדו וכורכום גם, אבל דם וסת? האישה הזו שטוענת שמדובר ב"מעין הנעורים", הצליחה להפתיע אפילו אותנו.

החיים בשלישייה: רצה לצרף אישה נוספת למיטה - בת הזוג נקטה בצעד הבא

דוגמנית וכוכבת פורנו לשעבר שיתפה את השיטה שלה לשמירה על עור צעיר ומטופח. בין קרמים לסוגיהם לבין פרוצדורות קוסמטיות, היא טענה כי היא משתמשת במסכה המורכבת מהדם שלה. איך היא משיגה אותו? מהווסת.

''דם הווסת משפר את מראה עור הפנים'', לא הוכח מדעית (צילום: מתוך אינסטגרם)
''דם הווסת משפר את מראה עור הפנים'', לא הוכח מדעית (צילום: מתוך אינסטגרם)

מימי בוליביאנה טענה כי דם הווסת שלה גורם לעורה להיות זוהר ונקי. היא אמרה: "אני מורחת את המסכה פעמיים בשבוע בזמן המחזור שלי. העור שלי נראה נהדר, במיוחד מול המצלמות. אני משתמשת במברשת ובכוסית לאיסוף הנוזלים. אני מוסיפה ממש מעט מים מסוננים ומורחת על עור הפנים".

"בניגוד למה שחושבים, הריח לא חזק. יש לזה ריח של ברזל - כל עוד האישה לא נמצאת בתת תזונה"., הוסיפה הדוגמנית. הטכניקה שלה לא הוכחה באופן מגעי כיעילה, אבל היא מוכנה להישבע שהיא מרגישה את השינוי בפנייה. "זה גרם לעור שלי להיראות כמו עור של תינוק וללחות מחודשת", סיפרה בוליביאנה.

כוכבת הפורנו מתפארת בכ-384 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, שם היא משתפת טיפים ליופי ועוד. הייתם מוכנים לנסות את המסכה הזו בתמורה לעור צעיר וזוהר?