התקרית המזעזעת התרחשה בשבוע שעבר באזור העיר העתיקה של דוברובניק, קרואטיה. זוג נצפה מקיים יחסי מין ללא בושה במיקום המדויק ששימש כתפאורה לעיר הבדיונית "מעלה המלך" בסדרת הפנטזיה הטלוויזיונית "משחקי הכס" ששודרה ב-HBO.

על גלשן לאור יום: זוג נצפה מקיים יחסי מין לעיני כל בהרצליה

עובר אורח לא פחות חצוף, הוציא את מכשיר הנייד שלו מהכיס והחל לתעד את הזוג הפרוע, כשהצילומים נראו כמו סצנה מסדרת הפנטזיה הידועה לשמצה בסצנות הסקס שלה.

משחקי הכס, צילום מסך (צילום: צילום מסך)
משחקי הכס, צילום מסך (צילום: צילום מסך)

אולי הריגוש של השניים נבע מהתחושה שהם משחזרים אחת מסצנות המין של "משחקי הכס", אבל רגעי ההנאה של הזוג נקטעו, כשהזר שעבר במקום פנה אליהם. בתיעוד, נראית האישה מסדרת את שמלתה בביישנות בעוד שבן הזוג סגר את הרוכסן במהרה והשניים התרחקו מהמקום.

שחזרו את הסצנה? (צילום: מתוך פייסבוק)
שחזרו את הסצנה? (צילום: מתוך פייסבוק)

נתפסו ''על חם'' ועזבו את המקום (צילום: מתוך פייסבוק)
נתפסו ''על חם'' ועזבו את המקום (צילום: מתוך פייסבוק)

הפגנת החיבה הפומבית התרחשה מטרים ספורים מהמקום בו צולמה "סצנת הבושה" המפורסמת, ולמזלם של בני הזוג, הם לא הוצעדו בעירום מלא על ידי תושבים זועמים כפי שאולצה סרסיי לניסטר לעשות. לפי CEN, המקומיים היו מוטרדים מהעלייה בקיום יחסי מין בפומבי ובהטלת שתן במקום. אזור העיר העתיקה הוצף במיליוני תיירים מאז שהסדרה גילתה את קיומו.

לפי ה"טלגרף", 18.4 מיליון תיירים עברו בדוברובניק בשנת 2018, עלייה של יותר מ-100 אחוזים בשמונה השנים האחרונות, מאז תחילת שידורה של "משחקי הכס".