אישה ממחוז קאנור, הודו, מתהדרת בשפם ארוך ושחור כבר שנים. אין לה שום תכניות להסיר אותו למרות שכבר העירו לה בעבר. לטענתה, היא עברה בחייה כל כך הרבה בעיות, עד שהחליטה שלא תחיה לפי דרישות של הסובבים.

חדר כושר ופיצה אחת לחודש: חוזה החתונה שהסעיר את הרשת
תיעוד מטריד: האישה ניהלה רומן וברחה - הבעל עשה מעשה נתעב
איך זה יכול להיות? האב מת בשנה שעברה אך הופיע בחתונתה של הבת

שייה בת ה-35, בניגוד לרוב הנשים, החליטה לגדל שיער פנים מעל שפתיה העליונות. השיער הדק צמח עד מהרה לשפם גלוי שאותו היא מטפחת. "אני לא יכולה לדמיין את עצמי בלעדיו. כשמגפת הקורונה פרצה והיינו צריכים לעטות מסכות זה היה מאוד מאכזב כי נאלצתי לכסות אותו רוב הזמן", אמרה בת ה-35 ל-BBC.

השפם הפך כעת לחלק מחייה של שייה, והיא לא מתנצלת. היא טענה שהיו לועגים לה לעתים קרובות בגלל המראה שלה אך כל זה לא גרם לה להסיר אותו כי היא "מאוהבת בו". היא נשואה באושר ואם לשלושה ילדים ולאף אחד מהם אין בעיה עם שיער הפנים.

ציירי לך שפם - לשייה לא אכפת מה חושבים עליה (צילום: מתוך יוטיוב)
ציירי לך שפם - לשייה לא אכפת מה חושבים עליה (צילום: מתוך יוטיוב)

היא חלתה בעבר ונאלצה לעבור ניתוח לכריתת רחם לפני כחמש שנים. בסך הכל, היא עברה שישה ניתוחים במהלך העשור האחרון. אחד היה כדי להסיר צ'יסטות מהשחלה ובאחר הוסר גוש זר שאותר אצלה בשד.

כל הבעיות הבריאותיות הללו רק חיזקו, לטענתה, את האמונה שלה שעליה לחיות בתנאים שלה בלבד. שייה הדגישה כי היא בעלת מספיק ביטחון עצמי וכעת היא רוצה שבתה תירש ממנה את הגישה הזו לחיים.