אם נכנסתם הבוקר לפייסבוק, לאינסטגרם או לטיקטוק, והתמונה הראשונה שהופיעה מול עיניכם הייתה של דיאן שוורץ - אתם לא לבד.

עמודי פייסבוק ויראליים במיוחד, קבוצות סגורות ואפילו סלבריטאים טרחו ופרסמו תמונות של מתמודדת העונה, תחת כותרות דרמטיות. השאלה היא האם הלינץ' הזה ברשתות החברתיות אכן מוצדק, או שהאצבע קלה על המקלדת?

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

רגע ההדחה שתועד ופורסם ברשת, הקהל מריע להדחתה של דיאן מהבית (צילום: מתוך טיקטוק)
תגובות מזעזעות רבות כמו "ברוך דיאן האמת", חזרו על עצמן שוב ושוב. "הללויה", "הדיירת השנואה בתולדות האח הגדול", האמנם? עמודי אינסטגרם ויראליים ומוכרים "חגגו" על חשבון הדחתה של שוורץ, כששיתפו את תמונתה פעם אחר פעם כדי לצבור לייקים ותגובות נוספות ספוגות מילים מכוערות ושיפוטיות של גולשים נסערים. בין כל השנאה שהופצה ברשתות החברתיות, היו גם לא מעט קולות שפויים שיצאו להגנתה של הדוגמנית. "תירגעו אנשים, עוד רגע תוציאו אותה להורג", כתב גולש אחד. אחר הגיב: "שנאת חינם בעשר בבוקר, איזה כיף". מגיב נוסף הוסיף: "מה נסגר אתכם? יש לה משפחה בחוץ שרואה את כל השנאה הזו".

כאמור, הדיירת נקלעה ללא מעט ויכוחים קולניים בבית, וניכר כי לא הספקנו להכיר אותה לעומק. לא פעם במהלך העונה, טענה שוורץ: "אנחנו כאן שבועות, בזמן שהצופים רואים רק 45 דקות מאתנו בכל פעם. הם לא מכירים אותנו". ואכן, קל לבקר את המתמודדת לשעבר על התנהגותה בבית, כצופים וגולשים רבים הביעו את דעתם בדרך מכוערת וביריונית לא פחות מעוד ריב קולני או מילה שנאמרה בפריים טיים.

סרטון הדחה נוסף שפורסם בטיקטוק, כשברקע "שמחה גדולה הלילה" (צילום: מתוך טיקטוק)

כזכור, שוורץ בת ה-23 מקרית גת, היא דוגמנית מצליחה בארץ ובחו"ל. היא נכנסה לחיינו לפני 55 ימים כשצעדה על השטיח האדום במעלה מדרגות בית האח הגדול. במהלך שהותה בבית, היא קיימה מערכת יחסים צמודה וכמעט יציבה עם נתנאל, דייר נוסף בבית, והצליחה לגרום לצופים רבים לנוע באי נוחות בספה, במיוחד כשהריבים הקולניים שודרו על המסך.