מאות אם לא אלפי בעלי חיים, הפכו לאושיות רשת בשנים האחרונות, מאז שהפלטפורמות החברתיות החלו לאפשר זאת. כלבה ויראלית מגזע דוברמן מעורב העונה לשם "בל", נולדה כששרירי ראשה מתוחים לאחור, תופעה הגורמת לה להיראות מופתעת כל הזמן.

קשה לצפייה: מוטציה בעלת פנים של קוף וגוף של חתול עוררה בהלה
שיבש הליכים: תוכי ממרכז הארץ דחה את הגירושין של בעליו - שוב
"חסרי אחריות": ילדה כמעט הותקפה על ידי חיה - ההורים הואשמו

ה"מום" המולד לא מכאיב לחיית המחמד, אבל ההבעה הקבועה משכה את תשומת לבם של הגולשים ברחבי הרשתות, שם היא צברה יותר מ-177 אלף עוקבים ב-TikTok, שם הפכה לוויראלית.

"נראית תמיד המומה" בל הדוברמנית ששברה את הרשת (צילום: מתוך טיקטוק)

לייסין אוקונור, אימץ את בל בשנת 2017 מארגון המספק טיפולים לבעלי חיים חסרי בית שעברו התעללות. "בל מתוקה מאוד וקצת טיפשונת. אם כלבים היו יכולים לצחוק - היא הייתה צוחקת, והרבה", אמר אוקונור בן ה-38 מטיילר, קנזס.

אחת מהעוקבות האדוקות של הכלבה במדיה החברתית, כתבה: "ההבעות שלה גורמות ללב שלי להתמלא בשמחה", בעוד שגולש אחר הגיב: "היא הכלבה הכי חמודה והכי מיוחדת ברשת. אני אוהב אותה כל כך". הבעלים, מנהל פרוייקטים במקצועו, אמר: "בל עדינה עם חיות אחרות ומסתדרת מעולה עם ילדים".

נולדה עם מום מולד שגורם לעיניה להישאר מתוחות כל הזמן (צילום: מתוך טיקטוק)

היא מקבלת טיפות עיניים באופן קבוע מכיוון שלעתים קרובות הן מתייבשות מעט, אך מלבד הבעיה הזו, היא בדיוק כמו כל כלב אחר. אוקונור הוסיף: "אם אנשים פוגשים אותה באופן אישי, הם בדרך כלל טוענים שהיא יפיפייה. גולשים רבים טוענים גם הם שהיא הגורה הכי חמודה שראו אי פעם".

כלבים העלי מראה ייחודי הופכים לרוב לוויראליים ברשת.