סוהרת בבית הסוהר של מדינת איווה, ארה"ב, נעצרה בחשד לקיום יחסי מין עם אסיר. קיילה מיי ברגום בת ה-27, הואשמה בשלושה סעיפים של יחסים אסורים עם עצור, בזמן שעבדה בבית המעצר בטאמה.

דרמה מאחורי הסורגים: שתי אסירות נכנסו להריון מאסירה אחרת

ממצאי החקירה חשפו כי הסוהרת לשעבר ניהלה מערכת יחסים מינית עם האסיר בן ה-29, שפרטיו לא פורסמו, בין השנים 2020 - 2021. על פי החשד, בגרום והאסיר שכבו לפחות פעם אחת בארון שירות ופעמיים בחצר מתקן הכליאה ו"נתפסו על חם" על ידי גורם אנונימי.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בית סוהר, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
בית סוהר, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

שריף של מחוז טאמה, דניס קושייר, התייחס להרשעה וציין שהאישה עבדה במקום כשלוש שנים, והודיעה על התפטרותה בחודש מאי 2022. הוא לא חשף פרטים על הגבר העצור. כמו כן, חקירת המקרה יצאה לפועל בעקבות תלונה של הגורם האנונימי.

בארגון Interrogating Justice, שמסייע לחשוף פרשיות שחיתות ברשויות החוק האמריקאיות, הבהירו שמערכת יחסים אינטימית בין סוהרים ואסירים מנוגדת לחוק. "החוק הפדרלי לא מאפשר לסוהרת לקיים יחסי מין עם סוהר, מהסיבה הפשוטה שמבחינה חוקית אסירים לא יכולים להביע הסכמה", צוין בהודעה. "סוהר שיורשע בעברות מין נגד אסיר יכול למצוא את עצמו במאסר למשך 15 שנה".

בית סוהר (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
בית סוהר (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

כתב האישום נגד בגרום הוגש בחודש מאי, זמן קצר אחרי שהתפטרה מתפקידה. היא כפרה באשמה ובמידה ותורשע במעשיה, צפויות להיגזר עליה עד שש שנות מאסר. בית המשפט ידון בעניינה ב-12 באוגוסט.