קואוצ'רית לפיתוח עצמי בשם מריה פופובה, משתפת סרטונים וטיפים להעצמה אישית במדיה החברתית TikTok, תחת השם @maria_popova_dxb. לאחרונה, היא פרסמה מבחן קל שיכול לגלות לכם האם אתם מסוג האנשים המוחצנים או שאולי אתם בעצם מהמופנמים.

רץ ברשת: הצבע שתראו קודם באשליה הזו יחשוף את סוג האישיות שלכם
האשליה האופטית שתשגע אתכם - באיזה צבע המרובע שבמרכז?
בדיקת ראייה: מבחינים בדמויות הנסתרות באשליה האופטית הזו?

כל שעליכם לעשות הוא להסתכל על התמונה הבאה ולגלות פרטים על עצמכם לפי מה שתראו קודם. בסרטון צורות שונות בצבעים סגול, כחול ולבן. האפשרויות שיכולות להתגלות מול עיניכם הן שני ירחים, פרפר או שני פרצופים המביטים זה בזה.

ירח, פרפר או שתי פנים? מה שתראו קודם אומר עליכם הרבה (צילום: מתוך טיקטוק)

אז מה ראיתם קודם ומה זה אומר עליכם?

"אם ראיתם את שני הירחים, סביר להניח שאתם מסוג האנשים המופנמים. אתם מתבוננים פנימה בבני האדם הקרובים אליכם ויש לכם הרבה סבלנות והכלה", חשפה פופובה.

"אם ראיתם את שני הפרצופים שמביטים זה בזה, ניכר כי אתם מהמוחצנים שבבני האדם. אתם חברותיים וכריזמטיים ויש לכם רצון עז לעמוד בכל המטרות שהצבתם לעצמכם בחיים", אמרה הקואוצ'רית.

"אך אם הבחנתם בפרפר, הדבר מעיד על כך שאתם 'בין לבין'. אתם לא מוחצנים מדי וגם לא מופנמים מדי. אתם נוטים להיות אופטימיים ולא נוטים להילחץ מהסביבה שלכם. במקרים מסוימים אתם יכולים להיות מופנמים, בעיקר בסיטואציות עם הרבה מאוד אנשים, ובחבורה קטנה ומצומצמת יותר, אתם משמיעים קצת יותר מעצמכם".