גבר שרצה לעשן סיגריה, כנראה לא שם לב לשילוט בתחנת התדלוק, האוסר את העישון במקום. לא צריך להיות חכם גדול כדי לדעת שאש ודלק - זה לא ממש הולך ביחד. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הנהג מצ'ליאבינסק, רוסיה, תדלק את מכוניתו בסוף יום עבודה שגרתי ועמד לצד המכונית כשהוא אוחז סיגריה בידו, ממש בסמוך למשאבת הדלק. בתיעוד שפורסם ברשת החברתית טוויטר, ניתן לראות את האיש נעמד בנחת, כשמספר שניות לאחר מכן הסיגריה בה אחז גרמה לדליקה, והוא עלה באש.

בשניות המצמררות ניתן לראות את האיש מנסה להתרחק מהאש, אך במקביל הוא חוזר לתא התדלוק ומושך את המשאבה החוצה, מה שגרם לאש להתפשט עוד יותר. באותו הרגע, גלגל המכונית וכל מה שמסביב החל לבעור. שניות לאחר מכן, נכנס האיש למכונית והרחיק אותה מטרים ספורים ממוקד האש. 

שניות לפני ההצתה (צילום: צילום מתוך טוויטר)
שניות לפני ההצתה (צילום: צילום מתוך טוויטר)

מכוניות נוספות נראות מתרחקות מהמקום באותה העת, בעוד שהאיש מנסה לגשת אל המטף בניסיון לכבות את האש, בזמן שעורו מלא בכוויות. התיעוד פורסם ומאז הפך לוויראלי עם למעלה מ-269 אלף צפיות. גולשים ברשתות החברתיות התבדחו על חשבונו של הגבר שלא פעל לפי אמצעי הזהירות."שמישהו ייתן לאיש הזה פרס דרווין", כתב גולש אחד. שני הגיב: "ילמד להיות זהיר בפעם הבאה?". שלישי הוסיף: "אין כיסוי ביטוחי לטמטום".