נאדין בת ה-34 מגרמניה, גרה בטנדר יחד עם סשה, בן זוגה לשעבר, עם אלכס, בעלה הנוכחי ועם שלושת ילדיהם כבר שש שנים. השישייה תיעדו את חייהם ההרפתקניים במדיה החברתית TikTok תחת השם @wild.family.life, ומתפארים בכ-21 אלף עוקבים.

סשה האקס, הוא אביהם של שני הילדים הגדולים ואילו אלכס, הוא האב של הבן הצעיר מבין השלושה. שניהם תורמים לטיפול בשלושה בפורמט ההורות המשותפת. "כולנו חברים טובים והתברר כי החיים הללו בריאים מאוד עבור הילדים", כתבה נאדין באחד מהקליפים שפרסמה.

שלושה הורים ושלושה ילדים - המשפחה המורחבת של נאדין (צילום: מתוך טיקטוק)

טרולים רבים כתבו למשפחה תגובות קשות על סידור המגורים שלהם והשפעתו על הילדים. האם בת ה-34, ענתה לגולשים בסרטון שהכינה במיוחד, בו היא הסבירה מדוע קשר בריא עם האקס שלה, בריא לילדים שלהם. האם היא זו שמחנכת ומלמדת את ילדיה חשבון, קריאה וכתיבה "בבית" בזמן שהמשפחה נוסעת ממקום למקום, בדיוק מהסיבה שאין להם מקום קבוע והאפשרות לרשום את הילדים לבית הספר היא בלתי אפשרית. את הקיץ הם העבירו בספרד וכעת הם צפויים להמשיך משם למדינה אחרת. 

"אמא מאושרת - ילדים מאושרים", נדין עם אלכס וסשה (צילום: מתוך טיקטוק)

היו כמה אנשים שתמכו בבחירתה של המשפחה לחיות בדרך זו. אדם אחד כתב: "מדובר באהבה ללא תנאים. מקסים בעיני". אחר הגיב: "אנשים כאן מעזים להעליב את האם אבל כשמפרסמים המון על גברים שחיים עם שתי בנות זוג - כולכם פתאום תומכים נלהבים. עצוב שאישה כיום עדיין לא יכולה להיות מאושרת מבלי שישפטו אותה".

האבות של שני הילדים, המשפחה כולה בטיקטוק (צילום: מתוך טיקטוק)
האבות של שני הילדים, המשפחה כולה בטיקטוק (צילום: מתוך טיקטוק)

נאדין סיכמה כי מה שחשוב בחיים הוא להיות מאושר. "כאמא מאושרת, אני בטוחה שגם הילדים שלי מאושרים, ובמיוחד בזכות העובדה שכל אחד מהם גדל עם האב הביולוגי שלו. ההרמוניה הזו מדהימה ואנו נמשיך בדרך שלנו למרות כל הקולות מסביב", אמרה האם.