בני זוג יצאו לחופשה כדי לשקם את מערכת היחסים שלהם, והיא נגמרה כמו שאף אחד לא דמיין לעצמו. הגבר שהיה ספורטאי במקצועו, היכה את בת הזוג כמעט למוות אך מת בעצמו.

בשביל הפילגש: לווה כסף מחמותו ושילם לרוצח שכיר שיהרוג את אשתו
במשך 48 שעות: תינוק נותר לצד גופת אמו שנרצחה
"לא ראוי לשחק שוב": שופטת במשחק כדורגל הותקפה באלימות | צפו

ריקי ביבי ובת זוגו ג'ני פלאט, שניהם בשנות ה-40 לחייהם מאנגליה, התארחו בבית מלון בעיר פירנצה שבאיטליה בחודש שעבר. בעת השהייה, אורחים שהתארחו בחדר הסמוך שמעו את צעקותיהם של השניים והודיעו לעובדי הקבלה של המלון כי עליהם לשלוח את אנשי הביטוחון בדחיפות.

מאוחר יותר באותו היום, התברר כי פלאט הותקפה על ידי בן זוגה, ובאותם רגעים הוא חווה אירוע לבבי ומת במקום. המשטרה המקומית שהגיעה לזירה, מצאה דם ליד גופתו של השחקן ודווח כי בת זוגו פונתה לבית חולים המקומי. בנוסף לכך, החוקרים טענו כי ביבי היה תחת השפעת סמים ואלכוהול וזהו הגורם ככל הנראה, למותו. גופתו נבדקה ואושר כי הוא מת כתוצאה מהתקף לב.

הכה את בת הזוג עד זוב דם ומת בעצמו (צילום: מתוך פייסבוק)
הכה את בת הזוג עד זוב דם ומת בעצמו (צילום: מתוך פייסבוק)

"ג'ני הסבירה למשטרה שבלילה שבו ריקי מת הוא יצא לגמרי משליטה ותקף אותה", סיפר עורך דינה, סטפנו גולדשטיין. "מרשתי הייתה קורבן של תקיפה נוראה ונזקקה למספר ניתוחים במהלך שהותה הממושכת בבית החולים. היא שיתפה פעולה באופן מלא עם הרשויות ואנו מצפים שהעובדות יתגלו במהלך הימים הקרובים. למרות זאת, עבור ג'ני הטראומה של מה שקרה לא תסתיים מכיוון שהיא תזדקק לטיפול רפואי גם באנגליה".

חבריה של פלאט סיפרו כי "החבר שלה תקף אותה באלימות ואכזריות", והוסיפו  ש"יש לה מזל שהיא עדיין בחיים". לטענתם, היא סבלה מפציעות חמורות ברחבי גופה, כולל בארובת העין, וכעת מתניידת בכיסא גלגלים. "ריקי סבל מבעיות נפשיות בששת החודשים האחרונים", סיפר אחד מחבריה של הקורבן, "הוא אושפז במכונים שונים ושוחרר לסירוגין. הטיול האחרון שלהם היה אמור להציל את מערכת היחסים שלהם, אבל הוא נגמר בטרגדיה".