שחר כהן בן ה-32 מתל אביב, הצליח לגרום לנו להתעכב על עמוד ה-TikTok שלו, שמוצף בסרטונים ויראליים משעשעים שמראים איך התנהלנו בשנת 1992 לבין איך שאנו מתנהלים כיום בשנת 2022.

צעיר ישראלי שילם במקדונלד'ס במטבעות של 10 אגורות - כך הגיב המוכר

כהן סיפר למעריב כי הרעיון שלו לסרטונים של "אז והיום", נולד מתוך החיבה והגעגוע שלו לשנות ה-90. "המחשבות על ההבדל בין החיים שהיו פעם להיום, הביאו אותי ליצור את הסרטונים האלו". בן ה-32 הוא לא רק בלוגר בעל חשבון במדיה החברתית, אלא עובד בחברת "TikTok ישראל" בתור מנהל שותפויות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כבר לא כותבים מכתבים, שולחים הקלטות בווצאפ, שחר כהן (צילום: טיקטוק)

הסרטון הזכיר לנו שפעם היינו כותבים מכתבים אחד לשני, כשהיום כל מה שנשאר הוא הקלטה בווצאפ שאי אפשר לקפל ולשמור במגירה. הקליפ המוצלח הבא שפרסם כהן, היה בגרסת חו"ל. הוא הזכיר והציג שבשנות ה-90 היינו נכנסים לחדר המלון ומתפעלים מיופיו, ובמקביל ממהרים "לרדת ללובי כדי להתקשר לארץ ולהודיע שהגענו".

ומנגד, בשנת 2022, רובנו רואים את החדר דרך עדשת המצלמה במכשיר הנייד, מעלים לסטורי ועוד. במקום לפתוח מפה - יש גוגל מאפ, ובמקום להביט סביב, כולם עסוקים במסכים.

אז והיום - גרסת חו"ל, שחר כהן (צילום: מתוך טיקטוק)

כהן משתף סרטונים רבים בחשבון המדיה החברתית עם 28.7 אלף העוקבים שלו, כשהקליפים זכו למאות אלפי צפיות והוא הספיק לצבור מיליון לייקים. הוא אמר למעריב כי הוא מתכוון לפתח את הרעיון לכיוונים נוספים, כמו שנות ה-60 ועוד והזמין את הקוראים לעקוב אחריו כדי להיחשף לתכנים מצחיקים נוספים.