זוג מבריטניה נעצרו בגין התעללות בקטין חסר ישע, לאחר שהתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות הציג את השניים משקים תינוק בכוח במשקה אלכוהול.

המקרה המחריד התרחש בסוף החודש שעבר. בקליפ הוויראלי, ניתן לראות אישה שלפי הדיווחים היא אמו של הפעוט, מוזגת מה שנראה כמו וודקה לתוך הפקק של הבקבוק כשהפעוט יושב לצידה על הרצפה ומביט. לאחר מכן נראה כי היא מטה את ראשו לאחור ומשקה אותו בכוח במשקה האלכוהולי.

***קשה לצפייה**

אם תועדה משקה את בנה בכוח במשקה אלכוהולי, ההורים נעצרו ושוחררו (צילום: מתוך טיקטוק)

כל אותו הזמן, גבר שנראה ללא חולצה ונחשב לאביו של התינוק, עמד בקרבת מקום ולא ברור אם מודע או לא, לעובדה שהאם משקה אותו בוודקה. למרבה המזל, המעשה תועד ופורסם ברחבי האינטרנט והמשטרה המקומית איתרה את כתובתם של בני הזוג והגיעה לביתם בעקבות דיווחים על התעללות בקטין.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הזוג נעצר אך שוחרר לאחר מספר שעות והפעוט הועבר לרשותם (צילום: מתוך טיקטוק)
הזוג נעצר אך שוחרר לאחר מספר שעות והפעוט הועבר לרשותם (צילום: מתוך טיקטוק)

ההורים נעצרו בגין המעשים אך לרוע המזל, שוחררו בערבות לאחר מספר שעות והילד הוחזר לרשותם. מקור אנונימי מסר: "מה שקרה היום עצוב מאוד. פרסמתי את הסרטון המזעזע לצפייה הזה בפייסבוק והוא הוסר שוב ושוב. העברתי אותו לשירותי הרווחה באזור והם מסרו לי שהפעוט במקום בטוח אבל הוא עדיין נמצא תחת משמורת הוריו".

דובר מועצת מחוז קנט, שם מתגוררת המשפחה, טען ששירותי הרווחה מודעים למצב: "אני יכול לאשר כי עובדי השירותים הסוציאליים מודעים למקרה והם נקטו בהליכים ובצעדים המתאימים". החריקה נגד ההורים תימשך.