למרות שאנו נוטים לחשוב שחדרי המלון שאנו מקבלים נקיים לחלוטין, עובדת מלון החליטה להזהיר את כולנו. היא הסבירה שברוב המקרים, החדר רחוק מאוד מלהיות נקי כמו שאנחנו חושבים שהוא.

אתר נופש יוקרתי במלדיביים מציע שהות בחינם - אך יש לו תנאי אחד
דיילת בחברת תעופה חשפה: האמת ההזויה מאחורי קבלת הפנים במטוס

כאשר רבים מאתנו מתכננים לצאת לחופשה בקיץ הזה, אולי תוכלו לשקול את האפשרות לקחת אתכם מגבונים לחיטוי בתיק היד שלכם. זאת במידה ויש לכם בעיה בכל מה שקשור לחוסר היגיינה. מלונאית בשם אוולין ליין, חשפה לאחרונה פרטים שיעניינו את כולנו בנוגע לחדרי המלון בהם אנו שוהים, מתקלחים וישנים. כדאי לכם לקחת אותה ברצינות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אל תגעו בשלט של הטלוויזיה לפני שתנגבו אותו. כמו כן גם בכוסות ובכיסוי המיטה (צילום: מתוך טיקטוק)

השלט של המזגן ושל הטלוויזיה

למרות שהשלט בחדר עשוי להראות תמים לחלוטין, אוולין הציעה לשקול את השימוש בו. זאת מאחר ומספר האצבעות הלא מוכרות שנגעו בלחצנים במשך כל השנים שהוא נמצא שם - לא מוגבל. היא הזהירה: "לעולם לא אשתמש בשלט כלשהו שנמצא בחדר המלון מבלי לעבור עליו קודם עם מגבון חיטוי".

נגבו את השלט לפני שאתם משתמשים בו. לכו תדעו כמה ידיים נגעו בו (צילום: אינג'אימג')
נגבו את השלט לפני שאתם משתמשים בו. לכו תדעו כמה ידיים נגעו בו (צילום: אינג'אימג')

כוסות השתייה

הגעתם אחרי טיסה ארוכה, וסוף סוף קיבלתם את המפתח לחדר. כשנכנסתם, על השידה היה מונח בקבוק מים מינרלים ולצדו שתי כוסות זכוכית נוצצות לצד ספלי קפה. למרות שבטח תהיו להוטים למזוג לעצמכם כוס מים מרעננת, ליין הדגישה: "לעולם אל תשתמשו בכוסות הללו לפני שתשטפו אותן. לא תמיד הן עברו שטיפה במים וסבון".

לא תמיד נשטפות עם מים וסבון (צילום: אינג'אימג')
לא תמיד נשטפות עם מים וסבון (צילום: אינג'אימג')

כיסוי המיטה

המלונאית הזהירה את האורחים שלא לשכב ולא לגעת בכיסוי המיטה שמונח בחדרם. היא חשפה: "לעולם אל תשבו על הכיסוי הזה. לא מכבסים אותו לעתים קרובות (אולי פעם בשנה) ועדיף להוריד אותו משם בשנייה שאתם מגיעים", אמרה. לטענתה, למרות שיש בתי מלון יוקרתיים שנוטים כיום לכבס את הכיסויים לעתים קרובות יותר, עדיין, טענה ליין, עדיף שלא לגעת בהם.

לא לשבת על כיסוי המיטה, פשוט להניח אותו בצד (צילום: אינג'אימג')
לא לשבת על כיסוי המיטה, פשוט להניח אותו בצד (צילום: אינג'אימג')

אם גם לכם יש טיפים לשמירה על סביבה היגיינית בחדר המלון, שתפו אותנו.