אישה קשישה נמצאה בתוך קופסת קרטון, ללא מזון וללא מים ליד כביש מהיר במקסיקו. המעשה האכזרי עורר זעם רב, לאחר שמקומיים נאלצו להזעיק את שירותי החירום כדי להציל את הסבתא החלשה.

היא נמצאה על ידי תושבים המומים מפואבלה, מקסיקו. רשויות המערך העירוני של DIF, הוזעקו למקום לסייע לקשישה וכדי למצוא לה קורת גג. בזמן שנמצאה וטופלה על ידי פרמדיקים, היא הודתה כי ננטשה על ידי משפחתה. למרבה הצער, זו רחוקה מלהיות הפעם היחידה שקרה מקרה כזה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

קשישה ננטשה בצד הדרך במקסימום (צילום: צילום מתוך טוויטר)
קשישה ננטשה בצד הדרך במקסימום (צילום: צילום מתוך טוויטר)

משפחות רבות ברחבי העולם משאירות את קרוביהן הקשישים "למות ברחובות" מדי שנה. גבר בריטי נכלא בשנת 2018 לאחר שטס עם חולה דמנציה מאמריקה לבריטניה ונטש אותו בחניון. המקרה הצליח לבלבל את המשטרה המקומית והוא עורר מהומה עולמית כאשר רוג'ר קארי בן ה-76, נמצא מחוץ לתחנת אוטובוס בהרפורד ללא תעודת זהות וכשלא הצליח לזכור את שמו.

ביפן , נטישת קשישים היא פשע כה נפוץ, עד שכמה ארגוני צדקה הקימו "תיבת דואר לאזרחים ותיקים". השירות מאפשר למשפחות עניות לנטוש את קרובי משפחתם הקשישים בתיאום עם הארגון, והם אלה שמבצעים את כל ההסדרים להעבירם לבית אבות.

קשישים (צילום: אינגאימג)
קשישים (צילום: אינגאימג)

באופן מזעזע, כ-100 אלף קרובי משפחה קשישים נזרקים על ידי בני משפחתם מדי שנה בארה"ב. התופעה המחליאה נובעת בדרך כלל, מכך שהמשפחות אינן יכולות או לא מעוניינות לטפל בקרוביהם המזדקנים. שלא נדע.