האירוע שלפנינו מלמד כי לא צריך יותר מדי סיבות כדי לקבל החלטה להיפרד, גם אם התחתנת כמה ימים קודם לכן. זוג בתחילת שנות השלושים לחייו, נישא אחרי שנתיים של היכרות. מסתבר שגם היכרות מעמיקה לא תמיד מספיקה כדי להבין דברים שלא יכולת להבין לפני החתונה.

"נרדמה על המקלדת": כך גילה הבעל רומן שניהלה אשתו מאחורי גבו
שיבש הליכים: תוכי ממרכז הארץ דחה את הגירושין של בעליו - שוב
גבר נשוי ביקש להכריז עליו כ"רווק": הסיבה - כתובה פסולה

האישה, באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן, טוענת כי בעלה העלים ממנה הפסדים בבורסה בסך של מאות אלפי שקלים, והתברר לה גם כי מתנות החתונה מהצד שלו - לא הועברו כמקובל לזוג הצעיר אלא הופקדו ישירות בחשבון הבנק של הוריו. "הכל כנראה היה מתוכנן מראש. את הכסף שקיבלנו הוא לקח כדי להחזיר חובות והלוואות, את הכסף שהגיע להוריו הוא השאיר אצלם כי סיפר שהיה חייב גם להם כסף. למעשה הוא התוודה בפני שהוא זה שדרש שהכספים יועברו מהאורחים ישירות להוריו".

עוה''ד שרין ומורן סולן (צילום: יח''צ)
עוה''ד שרין ומורן סולן (צילום: יח''צ)

עכשיו, מבקשות עורכות הדין סולן חשיפה של חשבונות הבנק של הבעל הטרי ושל הוריו כדי לחשוף את גובה המתנות שהועברו ביום שלפני החתונה, יום החתונה ויום לאחר מכן. "רק אחרי זה, נדע את גודל התרמית".

במקביל, ביקשה הכלה גט באופן מידי. העילה: חוסר אמון בינה לבין בעלה. "בעלי העלים ממני הפסדים בבורסה ובנוסף העלים את כספי החתונה", ציינה. בינתיים נשלחו בני הזוג לישוב סכסוך, לא לפני שהבעל הטיח דברים קשים באשתו ואמר בין היתר: "ידעתי שהיא קפריזית אבל לא ידעתי שהיא שקרנית וממציאנית". עוד הוא הוסיף: "הכל התחיל ונגמר שהאקס שלה, אתו הייתה ארבע שנים, התייצב בחתונה והיה צמוד אליה ברחבת הריקודים".