אברג'יל סיפר כי קנה את לוח הבטון ממקורב פלסטיני בבית לחם, אך סירב לחשוף את הסכום ששולם בעבורו או לחשוף את זהותו של המוכר והתעקש כי העסקה שנעשתה בניהם חוקית לחלוטין. הגרפיטי רוסס על קיר בטון שהיה חלק מעמדה נטושה של צה"ל בבית לחם, בסמוך לגדר ההפרדה. לפי הדיווחים, תושבים פלסטינים חתכו את הציור ושמרו אותו בבתי מגורים פרטיים עד שנמכר והועבר לשטחי ישראל.
לדבריו של הרוכש, ההעברה הייתה כרוכה במשא ומתן עם המוכר ושיקום קפדני להסרת הצבע האקרילי שהתיז מעל עבודתו של בנקסי. לאחר מכן, הבלוק המאסיבי אוחסן במסגרת מפלדה כדי שניתן יהיה להעמיסו במשאית ולהעבירו דרך המחסום.
היצירה ניצבת כעת על רצפת אריחים מעוצבת בגלריה במרכז תל אביב, מוקפת באמנות עכשווית שונה לחלוטין.