מזעזע: אישה אנונימית בת 57, החליקה ממושב רכבת הרים בפארק שעשועים ביום שבת האחרון. זאת בזמן שהמתקן, בפארק "קלוטי" שבגרמניה, היה בתנועה. היא נפלה מגובה של שמונה מטרים אל מותה. על פי הדיווחים, חילוץ גופתה לקח זמן רב מאחר ומקום הנפילה היה בשטח לא אחיד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ממשרדו של התובע המדיני נמסר: "אין כרגע חשד ראשוני לפלילים", ואישרו כי הם ביקשו נתיחה שלאחר המוות. נבדקת גם האפשרות האם מדובר ב"אשמה של גורם שלישי". כל מי שהיה עד למקרה הטראגי התבקש לפנות למשטרה. מומחים יבחנו את המתקן במטרה לבדוק "גורמים אפשריים לתאונה".

פארק קלוטי נפתח לראשונה ב-1970 כפארק חיות בר והתרחב לפארק פנאי ומשפחות בשנות ה-90. בעקבות התאונה נסגר הפארק למבקרים למשך שלושה ימים, אולם אמש פורסם בעמוד הפייסבוק של הפארק כי הוא ייפתח מחדש למבקרים היום. בפוסט נכתב: "הרשויות עדיין חוקרות את סיבת התאונה. בינתיים הסתיימו החקירות במקום ורכבת ההרים שנפגעה מהתאונה אושרה להפעלה. למרות זאת, החלטנו לבצע בדיקה חוזרת של המערכת כאמצעי זהירות. לכן, רכבת ההרים תישאר סגורה באופן זמני".

רכבת הרים נחשבת לכלי בטוח לשימוש ומקרי מוות בה הם נדירים ביותר. מקרה זכור שכזה התרחש לפני 3 שנים בפארק שעשועים במקסיקו סיטי, כשקרון רכבת הרים התנתק מהמסילה וצנח לקרקע מגובה של 10 מטרים. שני צעירים בני 18 ו-21 נהרגו כתוצאה מהאירוע הקשה, ושתי נשים נוספות נפצעו.