רק לפני מספר ימים, פרסמנו תיעוד של זוג הורים משקים את בנם התינוק בוודקה. עוד לא התאוששנו מהידיעה וכבר צף לו מקרה מזעזע נוסף.

השאיר את הפעוטה באמבטיה ויצא לעשן - ואז קרה הנורא מכל 

איש עסקים אלמוני בן 23, צפוי לעונש של 20 שנות מאסר וקנס בסך של למעלה מ-11 אלף דולר. זאת לאחר שסרטון בן 17 שניות בו הוא תועד אוחז בתינוק ומכניס לפיו סיגריה אלקטרונית, הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. הצעיר נעצר על ידי המשטרה המקומית בג'והור שבמלזיה, כך נמסר ממפקד תחנת המשטרה של מחוז הצפון בג'והור, רופיה עבד וואהיד. השוטר הבכיר הסביר כי התינוק שהה באותו הזמן במסעדה עם אמו, אחותה והגבר המתועד, שהוא בן הזוג של האחות באותה העת.

"פתאום האיש נשא את התינוק, הניח אותו על ברכיו ו'בצחוק', שם בפיו את הסיגריה האלקטרונית", הסביר וואהיד. "הרגע תועד על ידי אחותה של האם והיא זו שפרסמה את הסרטון ברשתות החברתיות". 

הסרטון בן 17 השניות החל לרוץ ברחבי הרשת ביום שישי (ה-5 באוגוסט). בעוד שהאיש תועד עושה את המעשה, ניתן היה לשמוע אישה צוחקת ברקע. יש לציין כי בשום שלב בסרטון, הפעוט לא שאף אדים מהמכשיר. מפקד התחנה סיפר כי ב-6 באוגוסט הוגשה תלונה על ידי אמו של התינוק, מה שהוביל לחקירה ולמעצרו של בן ה-23.

הבוקר הוגשה בקשה להארכת מעצרו של האיש, בטענה שהוא חשף את הקטין לסיכונים. לדבריו של וואהיד, הצעיר עלול להיענש בחומרה רבה. במידה ויימצא אשם, הוא צפוי לעונש של עד 20 שנות מאסר וקנס בסך של 11,500 דולר. מפקד התחנה קרא לציבור להיות אחראי לתכנים שהם מפרסמים ברשתות החברתיות.