ביזארי וחולני: אישה תועדה, לכאורה, עוסקת באקטים מיניים עם חיית המחמד שלה, כלב מגזע האסקי. לאחר שנתפסה, היא האשימה את הכלב "הוא היה סקרן".

כריסטינה קאלו בת ה-36, נעצרה ביום שלישי כשהחבר שלה לשעבר, ג'פרי שפרינגר בן ה-39, נעצר גם הוא ביום שלמחרת. לפי הדיווחים, נטען כי שפרינגר צפה בקאלו ונהג לצלם אותה "כשהיא עוסקת ברצון בפעילות מינית עם הכלב במספר הזדמנויות", כך במשך שמונה שנים.

בחיפוש שנערך בביתם שבפלורידה, ארה"ב, נמצא דיסק און קי המכיל סרטונים מחרידים. השניים הואשמו בסעיף אחד של פעילות מינית הכוללת בעלי חיים. כעת, לפי דו"ח המעצר של קאלו, היא טענה שהמעשים החריגים התרחשו כתוצאה מ"סקרנותו של ההאסקי". 

"הנאשמת הודתה שהכלב ביצע מה מין אוראלי מספר רב של פעמים מתוך סקרנות", כך כתבו החוקרים. "העדויות המצולמות מראות את הנאשמת בזמן מעשה, כשהיא לא מתאמצת או מנסה לעצור את האקט המיני". 

לפי הדו"ח, הסרטונים הוצגו לבן זוגה לשעבר, שזיהה את האישה המצולמת כקאלו וסיפר לחוקרים: "היא עסקה בכ-30 עד 50 מעשים מיניים עם הכלב בפרק זמן של שמונה שנים". שפרינגר הודה שצילם את החומר ושמר אותו בתיקייה ב-USB האישי שלו. הכלב נבדק מאז על ידי וטרינר שאישר כי מצבו תקין והוא לא נושא מחלות כלשהן.

קאלו שוחררה בערבות בסך 5,000 דולר. בן זוגה שוחרר ללא ערבות. החקירה בעניינם נמשכת ושניהם צפויים לעמוד לדין על מעשיהם.