דרמה בחתונה בסין: גבר שעמד להינשא לאהובתו, גילה ימים ספורים לפני החתונה שהיא מנהלת רומן מאחורי גבו - ולא סתם רומן - אלא עם בעלה של אחותו ההריונית.

הוא הבין כי החתונה כבר מוכנה ואין כרגע "דרך חזרה", אך החליט להכין הפתעה שאף אחד לא יוכל לשכוח. בסרטון ויראלי של הרגע שהופץ ברשתות החברתיות, נראים החתן והכלה צועדים לכיוון במה, כשהאורחים סביב ואף אחד לא חושד בדבר. השניים נעמדו על הבמה כשמאחוריהם מסך ענק, כששניות לאחר מכן, סרטון של של זוג שלא היה זר לאורחים, התנגן לעיני כל. כולם נראים מביטים באימה על סצנת חדר המיטות, כשהכוכבים הראשיים הם כמובן הכלה המיועדת יחד עם הגיס של החתן המיועד.

נקמה מתוקה או מוגזמת? הקרין סרטון של בת זוגו הבוגדנית בחתונתם לעיני כל (צילום: מתוך טיקטוק)

בשניות שאחרי, נראית הכלה המושפלת זורקת את זר הפרחים שלה על החתן, בעוד שהוא נשמע צועק: "חשבת שלא ידעתי את זה?". הקליפ שותף במדיה החברתית TikTok תחת הכותרת: "חתן הקרין סרטון של אשתו לעתיד בוגדת בו עם בעלה של גיבתה ההרה - לעיני כולם". הוא צבר למעלה מ-6 מיליון צפיות ואלפי תגובות של גולשים זועמים, כשרובם לקחו את צדו של הגבר וקבעו שהכלה "קיבלה את מה שמגיע לה".

"הנקמה הטובה ביותר, מול כל החברים והמשפחה של שניהם", כתב גולש אחד. שני הגיב: "בכנות, זה קטנוני אבל הייתי עושה את זה גם". שלישי הוסיף: "זה זלזול באורחים. בשביל מה השקיע כסף בחתונה ובנוסף הביא את כל הקרובים עד לשם, רק בשביל מופע האימים שלו?".

הצלם נראה לא מתרגש וממשיך בעבודתו כבשגרה (צילום: מתוך טיקטוק)
הצלם נראה לא מתרגש וממשיך בעבודתו כבשגרה (צילום: מתוך טיקטוק)

הזוג לשעבר מסין, היו יחד במשך שנתיים והתארסו כשישה חודשים לפני היום שהיה אמור להיות "הגדול" בחייהם. כמו כן, נטען כי הכלבה "סבלה מאלימות במשפחה" והתנחמה בידיו של הגיס. עם הזמן, הדברים התפתחו למערכת יחסים אסורה, וברגע שבן זוגה גילה, הוא בחר "להשפיל" אותה.