סרטון מבהיל תיעד התרסקות של מטוס קל, שנחת על כביש עמוס מכוניות ופגע במשאית, וזאת לאחר תקלה במנוע שמקורה טרם התברר. הנסיבות עדיין נבדקות. 

הצילומים, שנקלטו על ידי מצלמת רכב של אחד הנהגים שהיו באזור באותה העת, הציגו את מטוס הפייפר צ'רוקי נוחת על הכביש במזרח לוס אנג'לס, ארה"ב ביום שלישי אחה"צ. הכלי האווירי נראה פוגע באדמה בעוצמה בזמן שהוא מתנגש במספר מכוניות ומחליק לכיוון המשאית הנוסעת.

המטוס השאיר אחריו שובל של דלק סילוני בוער, רגע לפני שעשן שחור החל לצאת ממנו. למרבה המזל, הטייס אנדרו צ'ו ונוסע נוסף שהיה עמו, הצליחו לצאת מכלי התעופה הבוער ללא פגע. צוותי כיבוי האש שהגיעו למקום התאונה, תועדו כשהם מכבים את האש בצינור מים.

בעמוד הפייסבוק הרשמי של תחנת כיבוי האש נכתב: "היום אחר הצהריים, מטוס קל התרסק בכביש 91 לכיוון מזרח לינקולן. לאחר הפגיעה, המטוס התפרק והתלקח. שני הנוסעים הצליחו לצאת בבטחה מההריסות". עוד הם הוסיפו כי הכביש יהיה חסום באופן חלקי למשך מספר שעות וייפתח מחדש מאוחר יותר.

צ'ו, הטייס, סיפר לתקשורת המקומית KTLA: "הרגשנו פיצוץ קטן באוויר, קשה לי להסביר במילים את התחושה. היינו בגובה של ארבעה או חמישה מטרים מעל האדמה, רגע לפני שהמנוע עצר מעצמו ונפלנו לקרקע". עוד נמסר מהרשויות כי איש לא נפגע בתאונה המזעזעת. החקירה בעניין ההתרסקות תימשך.