כדור פלסטיק, משקולת ברזל ובקבוק פלסטיק. כל אלה ועוד הם חלק מממצאים רבים שנמצאו בפי הטבעת של מטופלים מרחבי העולם. רובם לפחות ידעו להסביר כיצד הפריטים החריגים הגיעו לשם, אך האיש הזה אפילו לא ידע.

גבר אלמוני ממחוז מהרג'נג' שבהודו, דיווח על כאבי בטן חריגים שנמשכו מספר ימים, ולמרות שפגש מספר רופאים, שום טיפול לא עזר לו. כשכבר הרגיש כי אין ביכולתו לסבול את הכאבים שחש, הוא פינה עצמו לבית החולים סידהארט בג'אונפור, שם הוא עבר צילום רנטגן כדי לברר את מקור הכאב.

 ד''ר לאל בהדור, אוחז בכוס המתכת לאחר שהוצאה מבטנו של המטופל (צילום: מתוך פייסבוק)
ד''ר לאל בהדור, אוחז בכוס המתכת לאחר שהוצאה מבטנו של המטופל (צילום: מתוך פייסבוק)

להפתעתם של הצוותים הרפואיים, מה שהתגלה בבטנו של האיש, היה כוס שייקר קוקטיילים מפלדה. ד"ר לאל בהדור, נותר מזועזע מהממצא, שכן הוא לא הצליח להבין כיצד כוס כה גדולה הגיעה לקיבתו של הגבר. החולה הובהל לניתוח דחוף ב-6 באוגוסט, בו הרופאים הסירו בהצלחה את הכלי המתכתי, וזאת לאחר שנאלצו לחתוך את בטנו כדי לחלץ את הממצא ולהציל את האיש. סרטון בן דקה וכמה שניות, הציג את ההליך הקשה למראה, בו נראה איש צוות מנקה את אזור הקיבה לפני שהמנתח הסיר בזהירות את השייקר.

הצוותים שיערו כי הכוס הגיעה לבטנו של המטופל דרך פי הטבעת, אך הדבר לא אושר על ידו. לפי הדו"ח הרפואי, האיש היה שיכור מאוד ובילה עם שלושה גברים נוספים. הוא לא זוכר איך הסתיים הלילה, אך כשהתעורר בבוקר, הסביר כי האלמונים לא היו נוכחים, ולא ברור האם דחף את השייקר לתוך גופו בעצמו, או שהותקף.