אישה אלמונית החליטה להרוס לגיסתה את החתונה בדרך מכוערת מאוד, אחרי שהגיעה לטקס הנישואים ללא הזמנה - ובשמלה לבנה. אבל רגע לפני שאתם שופטים אותה, כדאי שתשמעו גם את הצד שלה.

פרטים על האירוע הביזארי פורסמו ברשתות החברתיות, בעוד שצוין בין הכלה לבין אחותו של החתן, היה ריב מוקדם יותר שנגע לשמלה שבחרה האחות לאירוע. "הודיעו לאחותו של החתן לפני הטקס שבחירת השמלה שלה לא מתאימה לאירוע", נכתב בפוסט. "האחות אמרה בתגובה שהיא לא תדבר לעולם עם אחיה, לפני שגירשו אותה מהמקום. מאוחר יותר, היא חזרה בשמלת ערב לבנה".

בתמונה אפשר לראות את האחות, בשמלה הלבנה, עומדת באמצע כשאחיה, החתן, עומד בצידה הימני. הפוסט הפך מאז לוויראלי וצבר עשרות אלפי לייקים ומאות תגובות, כשרובן מגולשים שנדהמו שלחתן הייתה את התעוזה להצטלם עם האחות החצופה, ועוד אחרי שגירשו אותה משם. "זה ברור לחלוטין שהיא התכוונה לפגוע בכלה", כתב אחד הגולשים. "ניכר שהיא הצליחה במשימה". גולש אחר כתב שמעשיה של האחות מזכירים לו התנהגות של "האקסית המטורפת" שלו, בזמן שגולש נוסף ציין: "זאת התנהגות ממש מטופשת של החתן". בינתיים, כותב הפוסט עדכן את גרסתה של האחות.

"האחות פרסמה מאז האירוע סרטון בחשבון הטיקטוק שלה ובו היא טוענת שהכלה הייתה ממש אובססיבית וקנאית", ציין כותב הפוסט. "בהמשך היא טענה שהנישואין יחזיקו 5 שנים לכל היותר ושהשמלה שלה לא הייתה בצבע לבן, אלא בצבע שמפניה. הכלה גילתה מאז על הסרטון טיקטוק וזה גרר דרמה רצינית בפייסבוק".

הגיעה לחתונת אחיה בשמלה לבנה כדי להתריס (צילום: אינג'אימג')
הגיעה לחתונת אחיה בשמלה לבנה כדי להתריס (צילום: אינג'אימג')

אם כל כלה הייתה מאבדת את דעתה בגלל אורחת או גיסה שהגיעה לחתונתה בשמלה לבנה, היו לא מעט דרמות כאלה גם בישראל. אנחנו נותרנו בצד של האחות. בצד של מי אתם?