רק אתמול סיפרנו לכם על בני זוג שקיימו יחסי מין בפומבי, כשניסו ככל הנראה, לשחזר את אחת הסצנות מהסדרה "משחקי הכס". הזוג צולם על ידי עוברי אורח עד שהתפנו בעצמם מהמקום. אבל השניים הבאים קצת הגזימו.

התקרית המזעזעת התרחשה ביום שישי בלילה בחצי האי קרים, שעות ספורות לפני שמספר פיצוצים פרצו בבסיס צבאי סמוך לסאקי. קרים, שהייתה בעבר חלק מאוקראינה, סופחה על ידי רוסיה עוד בשנת 2014, אבל נראה שהמקומיים חסרי הבושה לא מודאגים מהמלחמה המתמשכת באזור.

מול כולם, בלי בושה (צילום: מתוך פייסבוק)
מול כולם, בלי בושה (צילום: מתוך פייסבוק)

התיעוד המחריד למראה, הציג את הסדרן שעבד במועדון באותו הערב, ואת האישה החצופה, כששניהם עומדים על הבר ומקיימים יחסי מין בפומבי מול כל המבלים במועדון. מהצילומים ניכר כי שניהם לא התרגשו כלל מהעובדה שישנם עשרות אנשים סביבם ושהמעשים מתועדים. ברוסיה, מין בפומבי הוא פשע שדינו קנס כספי ועד 15 ימי מאסר. המשטרה המקומית התבשרה על המקרה המגוחך רק לאחר שפורסם ברשתות החברתיות, והחלה מיד בחיפושים אחר השניים.

נמצא כעת ב''מעצר מנהלי'' למשך 14 יום (צילום: מתוך פייסבוק)
נמצא כעת ב''מעצר מנהלי'' למשך 14 יום (צילום: מתוך פייסבוק)

לפי הדיווחים, הנהלת משרד הפנים של רוסיה בעיר סבסטופול אישרה כי האיש בן ה-32 עבד במקום כסדרן ונמצא כעת ב"מעצר מנהלי" למשך 14 יום. בינתיים, האישה נותרה חופשיה וממקורות נמסר: "היא אותרה ותובא גם היא לדין בהקדם".