כתב אישום הוגש לאחרונה נגד בעל בית, לאחר שהכריח אם לחמישה ילדים לחתום על "חוזה מין", במקום על הסכם שכירות ראוי. במסגרת הגשת התלונה נגדו, התברר כי האיש נקט בצעדים המפוקפקים הללו כלפי דיירות קודמות שגרו בנכסיו.

אלן רוטשטיין הואשם בניצול קנדי טורס, דיירת הפוטנציאלית שרצתה לשכור ממנו דירה לה ולחמשת ילדיה בלאס וגאס, ארה"ב. לפי הדיווחים, טורס הייתה חסרת בית לפני שפגשה את רוטשטיין, אך היא זכתה לסיוע כספי מהרשויות שעוזרות למשפחות בעלות הכנסה נמוכה, לשכור נכס מבעלי בתים פרטיים.

אלן רוטשטיין, החתים דיירת עם ''חוזה מין'' (צילום: מתוך פייסבוק)
אלן רוטשטיין, החתים דיירת עם ''חוזה מין'' (צילום: מתוך פייסבוק)

בשיחה עם הערוץ האמריקאי KTNV-TV, עורך הדין ברוס פלאמי הסביר כי הזוכים בסיוע נדרשים, לפי סעיף 8, למצוא קורת גג בתוך 60 יום מרגע קבלת האישור, ורוטשטיין הייתה התקווה היחידה של האם. החוזה עצמו נשא את הכותרת "הסכמה ישירה לקיום יחסי מין", כך לפי הרישומים בבית המשפט.

ההסכם נשא מספר סעיפים חריגים, שבהם התחייבה הדיירת כי "אין לה בן זוג, היא לא תנהג באגרסיביות ולא תחזיק בנשק". סעיף נוסף עליו חתמה טורס, היה התחייבות שהיא לא חותמת "תחת השפעת חומרים כגון אלכוהול, סמים, קוקאין, LSD, קנאביס, או כל חומר כימי שישפיע על דעתה". עוד סיפר עו"ד פלמאי, כי נמסר לה שאם לא תחתום עם חוזה זה, היא לא תקבל את יחידת הדיור. "לכל דבר ועניין, מדובר ב'סקס בתמורה למגורים'. זה בדיוק מה שזה", אמר איש המקצוע.

החתים דיירות נוספות על החוזה המפוקפק (צילום: Shutterstock)
החתים דיירות נוספות על החוזה המפוקפק (צילום: Shutterstock)

"זהו חוזה משפטי כפי שהשחקנים בסדרה 'האנטומיה של גריי' הם רופאים. הניירת עם החתימות שווה לאוויר", הוסיף עוה"ד. התביעה של טורס נגר רוטשטיין האשימה אותו גם בגביית עמלות לא חוקיות ובפינוי שלא כדין של משפחתה, וזאת לאחר שסירבה לקיים עמו יחסי מין. במקביל, רוטשטיין עבד כמתווך נדל"ן, וחקירה של מקום עבודתו גררה את ביטול שני רישיונותיו והוא פוטר. כמו כן, התגלה כי הוא ביצע שוב ושוב פעולות מיניות בכפייה כלפי דיירות קודמות, וזאת לאחר שגרם גם להן לחתום על חוזים מפוקפקים נוספים.

האיש נקנס בסך של 94 אלף דולר עד כה, ובמידה ויוגש נגדו כתב אישום, הוא ימצא את עצמו מאחורי סורג ובריח.