גבר נשוי ואב לילד בן ארבע, הודיע לאשתו כי הוא יוצא לראיון עבודה במדינה אחרת וחוזר בתוך כמה ימים. הוא נעלם לשבועות ארוכים ובת הזוג ניסתה להשיגו אך ללא הועיל. כשגילתה שהוא עומר לחזור הביתה, רצתה להפתיע אותו בשדה התעופה אך לא ציפתה לזה שהוא יהיה המפתיע היחיד.

האישה האלמונית תועדה בשדה התעופה צ'אנגי בסינגפור בסרטון ויראלי. היא נראתה צועקת לעבר בן הזוג שלה כשזה נמצא לצד אישה מסתורית ואוחז בידה כשהם לבושים בחולצה תואמת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

האישה שיתפה את הסיפור שלה בפייסבוק, שם הרחיבה על המקרה. לטענתה, האיש עזב את בית במשפחה שבמלזיה בסוף 2021 ויצא לראיון עבודה - ומאז לא חזר. לפי התקשורת המקומית, כתבה הנבגדת בעמוד: "נסיתי להתקשר אליו מספר פעמים כדי להתייעץ בענייני בית הספר של בני בן ה-4, אך השיחה כל הזמן הייתה מתנתקת ולא ידעתי איך להגיע אליו. כבר חשבתי שקרה לו משהו, שאולי הוא מת וניסיתי להשיג אותו דרך השגרירות".

היא הוסיפה: "הילד כל הזמן שאל אותי 'למה אבא לא מתקשר אלי? למה הוא לא בא לבקר אותי?' וכל מה שהיה לי להגיד הוא שאביו עובד קשה בסינגפור כדי להרוויח כסף ולקנות לו כל מה שהוא רוצה. הצלחתי לגלות שהוא בדרך למדינה וכשהלכתי עם בני לחכות לו בשער הכניסה, ראיתי אותו כשהוא הולך יד ביד עם אחרת".

התעמתה עם השניים, אם הם התעלמו ממנה ולא השיבו לשאלותיה (צילום: מתוך פייסבוק)
התעמתה עם השניים, אם הם התעלמו ממנה ולא השיבו לשאלותיה (צילום: מתוך פייסבוק)

"באותו הרגע", סיפרה האישה המסכנה: "ליבי נשבר לרסיסים. כל כך כאב לי. היינו זוג נהדר ותמיד הסתדרנו, כמעט ולא היו בנינו חילוקי דעות אף פעם". היא פנתה אליו ואמרה לו: "סליחה, איפה היית בחצי שנה האחרונה? אני עדיין אשתך, נראה ששכחת את זה", בעוד שהיא מטיחה באישה הזרה: "מי את? זה בעלי", אך שניהם כלל לא ענו לה והתעלמו לגמרי מקיומה.

מאוחר יותר התברר כי המאהבת שעמה הגיעה בחזרה למדינתו, הייתה תלמידתו של הגבר, שלימד אותה לנגן בכינור. כעת אשתו מנסה להגיע אותו להסדר לפני גירושין.