אין מקום מתאים יותר מפייסבוק כדי לחשוף פוסט אחד לאלפי אנשים. אישה אחת שככל הנראה, חיפשה בת זוג לבנה, החליטה לשתף את תמונתו ולא פחות ולא יותר - אפילו את מספר הנייד שלו.

"בנות אני צריכה את עזרתכן", כתבה סבטלנה טאברובה בעמוד הפייסבוק הוויראלי "מאמאצחיק", שמתפאר בלמעלה מ-600 אלף עוקבות בכל הגילים. "זה הבן שלי וקוראים לו אריק מור. הוא בן 32, בתקווה שאחרי הפוסט הזה הוא עדיין יכיר בי כאמא שלו", הוסיפה טאברובה.

הפרסום הוויראלי שפורסם בפייסבוק (צילום: מתוך פייסבוק)
הפרסום הוויראלי שפורסם בפייסבוק (צילום: מתוך פייסבוק)

"אם יש כאן משהי בת 28 ומעלה, רצינית ומוכנה להביא לי נכדים, זה המספר שלו", כתבה אמו של מור בפוסט ששבר את הרשת. הפרסום גרר אלפי תגובות של גולשים וגולשות, חלקם התייחסו ברצינות למודעה ואפילו שיתפו אותה כדי להעביר הלאה למי שבאמת תהיה מעוניינת, ואחרים מצאו מקום להתבדח על העניין.

"וואו, איזה מזל שלסבתא שלי אין פייסבוק", כתבה גולשת אחת. אחרת הגיבה: "אם את מוכנה לקבל גרושה בת 45, אני הולכת ממש עכשיו להתגרש". שלישית הוסיפה: "אריק יודע שהוא רוצה להתחתן?". אחר כתב: "המספר שלו קיבל יותר חשיפה מזה של אנה זק". גולש נוסף התבדח: "חברת הסלולר תצטרך להשמיד את המספר הזה בקרוב".

לדעתנו, מור גבר צעיר ונאה (בלשון המעטה), ואנו בטוחים שיש באפשרותו להכיר נשים בעצמו. נאחל לו בהצלחה בהתמודדות עם שרשרת צלצולי הטלפון ולטאברובה נאחל נכדים במהרה, אמן.