אישה צעירה טענה שהיא לא מתקלחת לעתים קרובות או משתמשת בדאודורנט. לדבריה, למרות חוסר ההיגיינה, מעולם לא נאמר לה שהיא מריחה והיא "מאושרת" כמו שהיא.

אדי קירשנר ממנהטן, ארה"ב, השאירה את העוקבים שלה במדיה החברתית TikTok המומים מאורח חייה, לאחר שפרסמה סרטון שמתאר אותה כ"מעופשת". בקליפ שנצפה קרוב ל-200 אלף פעמים, היא כתבה: "אני לא משתמשת בדאודורנט ואני מושכת כמה שיותר זמן ללא מקלחת". "אני הולכת לישון עם רגליים מלוכלכות, ומברשת שיער? כבר שכחתי איך היא נראית", המשיכה קירשנר וציינה שהיא אכן משתמשת בסבון ממותג של ד"ר ברונר מדי פעם. "המשפחה שלי המומה ולמרות זאת, לא אמרה לי שאני מריחה רע. פשוט לא אכפת לי", הוסיפה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בלי מקלחת, בלי דאודורנט ובלי מברשת שיער - הרגלים משונים (צילום: מתוך טיקטוק)

לא רק בני משפחתה היו בהלם מאורח חייה, לכאורה, של הצעירה. גולשים רבים מרחבי הרשת תקפו אותה על ההרגלים המשונים. "זו בדיחה, נכון?", כתב גולש מזועזע אחד. אחר הגיב: "את יכולה להביא על עצמך מחלות ולהפיץ אותן. קיצוני אבל הגיוני". שלישית הוסיפה: "קצת מודעות עצמית לא הזיקה לאף אחד".

אדי קירשנר, לא אכפת לה מה חושבים (צילום: מתוך טיקטוק)
אדי קירשנר, לא אכפת לה מה חושבים (צילום: מתוך טיקטוק)

בעבר, משתמשי TikTok נוספים שיתפו ברשת את אורח החיים ה"מלוכלך" שלהם, כשאחת מהם טענה כי היא מתרחצת אחת ל-14 ימים "שבוע כן - שבוע לא", ומעולם לא הרגישה טוב יותר. "להריח טוב זה במאה אחוזים בשביל הסביבה. אני חושבת רק על עצמי", כתבה אז המשתמשת.

ד"ר ג'ולי רוסק, רופאת עור ממנהטן, כתבה בעבר כי לא נגרם כל נזק אם נישאר ללא מקלחת במשך יום או יומיים. אך עם זאת, ימים נוספים ללא מקלחת יכולים לגרום להצטברות חיידקים על העור.