תוכן מטריד: גבר מקניה סיפר בחקירתו כי הוא גילה שאשתו מקיימת יחסי מין עם מספר גברים זרים, והחליט לנקום בה. הוא נעזר בשכנו, קשר את האישה לכיסא ועשה מעשה מטורף שגרם לה נזק.

לפי הדיווחים, מומו מקיטאי בן ה-43 מקניה, היה בדרכו לנסיעת עסקים ברואנדה שבאפריקה. לפני שיצא לדרך, הוא גלש במחשב הביתי ולגמרי במקרה, לטענתו, אשתו שכחה להתנתק ממשתמש הפייסבוק שלה, והוא נחשף לפרטים שהותירו אותו פעור פה.

אשתו שכחה להתנתק ממשתמש הפייסבוק שלה, והוא נחשף לשיחותיה עם אחרים (צילום: ingimage ASAP)
אשתו שכחה להתנתק ממשתמש הפייסבוק שלה, והוא נחשף לשיחותיה עם אחרים (צילום: ingimage ASAP)

מקיטאי ראה מספר הודעות בהן אשתו האהובה שלחה לארבעה גברים שונים תמונות עירום שלה, ותיאמה עמם פגישות במקומות שונים במטרה לקיים יחסי מין. הבעל הנבגד לקח לעצמו כמה דקות עד שהבין כי התאריכים בהם נפגשה בת זוגו עם אחרים, היו אותם ימים בהם יצא לנסיעות עסקים. בן ה-43 שלא הצליח להתמודד עם הגילוי הנורא, הזעיק את שכנו ולקח דבק שניות שהיה ברשותו. השניים קשרו את האישה הבוגדת לכיסא בזמן שהבעל הדביק ואטם את איבר המין שלה באמצעות הדבק. הדבר הותיר אותה בכאבים ונזק פיזי, והיא נזקקה לטיפול רפואי דחוף.

לפי אתר חדשות מקומי, מקיטאי עשה זאת כי "הוא עדיין אוהב אותה ולא רצה להיפרד ממנה". פשעיו המזעזעים הביאו למעצרו של האיש, ובחקירתו הוא הודה במעשיו והסביר כי מטרתו הייתה להציל את נישואיו. "רציתי להציל את אשתי ואת הנישואים שלנו כי אני אוהב אותה ואני לא רוצה לאבד אותה", אמר בן ה-43. הוא הסביר כי יש בידיו ראיות לכך שהיא ניהלה רומנים עם ארבעה גברים שונים לפחות, וזאת לאחר שנחשף להתכתבויות המטרידות בניהם.

מספר אישומים הוגשו נגר מקיטאי, כשבניהם אלימות במשפחה ותקיפה של בת זוג, פגיעה באיברי הרבייה של אשתו וגרימת בכנה לעקרות. עם זאת, היא הואשמה בניאוף - עבירה פלילית בקניה. עורך דינו של הבעל הנבגד ביקש מבית המשפט המקומי לגזור על האישה 100 מלקות כדי למנוע "אי הבנות" נוספות בין השניים.