"שוק המשקאות האלכוהוליים המקומי מצטמצם עקב שינויים דמוגרפיים כמו ירידה בשיעור הילודה והזדקנות האוכלוסייה, ושינויים באורח החיים עקב השפעת קוביד-19", נכתב באתר, שהוסיף כי "התחרות נועדה למשוך את הדור הצעיר ולהחיות את התעשייה".
התחרות כוללת בין היתר רעיונות קידום מכירות עבור כל סוגי האלכוהול היפני, עם מועמדות פתוחה עד ה-9 בספטמבר. יחד עם זאת, יוזמת הממשלה ספגה ביקורות רבות ברשת, שטענו כי עידוד שתיית אלכוהול אינו דבר שראוי שהממשלה תקדם.
"אתה צוחק עלי?" כתב אחד הגולשים ברשת, שהוסיף: "להתרחק מאלכוהול זה דבר טוב!". בביקורת אחרת שהופנתה כלפי היוזמה נאמר כי הקמפיין לא בחן סיכונים בריאותיים או רגישות כלפי אנשים המתמודדים עם אלכוהוליזם.