"אישה צריכה להישאר במטבח. היא לא צריכה לעבוד או ללמוד או לפתח קריירה. נשים נולדו כדי לגדל את הילדים ולשבת בבית", אלה רק חלק ממילותיו של אחד האנשים השוביניסטיים והמוכרים בעולם.

אנדרו טייט, איש אינטרנט בריטי בן 35 וקיקבוקסר לשעבר, זכה בתהילה ברשתות החברתיות בעקבות דעותיו השנויות במחלוקת על נשים. הוא זכה לגינוי בחודשים האחרונים לאחר שסרטונים בהם הוא מבקר נשים רבות, הופצו. פייסבוק טענה כי היא מחקה את הפרופיל של האיש מהפלטפורמות שלה (אינסטגרם), בגלל הפרת המדיניות לגבי ארגונים ואנשים מסוכנים. טייט החזיק בלמעלה מ-4.6 מיליון עוקבים באינסטגרם רגע לפני שנחסם.

"גבר ששכב עם אישה אחרת ובסוף הלילה חזר למיטה לאשתו - זה לא נחשב בגידה. הוא לא רוצה את האישה האחרת למשהו רציני, הוא רצה ממנה רק סקס. האישה שלידה הוא ישן בלילה - אותה הוא אוהב ונשים צריכות להבין את זה".

בן ה-35 נולד בלוטון שבאנגליה ומתגורר כיום ברומניה. דעותיו תוארו כשנאת נשים קיצונית על ידי ארגונים נגד אלימות במשפחה, והועלו חששות לגבי גברים ונערים שעלולים לקחת דוגמה מהאיש. סרטונים שלו במדיה החברתית TikTok נצפו כ-11.6 מיליארד פעמים.

הארגון פועל להפסקת אלימות של גברים נגד נשים, ופנה ל-TikTok בבקשה להסיר את חשבונו של טייט, וזאת בגלל הערותיו "המיזוגניות והקיצוניות". בראיון קודם עם יוטיובר אחר, הודה הקיקבוקסר לשעבר כי הוא "שונא נשים". בסרטון נוסף שנמחק כעת, הוא טען כי אחת הסיבות שבגללן עבר לרומניה, הוא משום שהאמין שבמזרח אירופה יש סיכוי נמוך יותר לגברים להיות מואשמים באונס. 

טייס טען כי הוא "משחק דמות קומית" ושהסרטונים יצאו מהקשרם. "זה מצער מאוד לגלות שסרטונים ישנים שלי שבהם שיחקתי דמות קומית, הוצאו מהקשרם וצפו עד לנקודה שבה אנשים מאמינים לנרטיבים שקריים לחלוטין עליי", אמר. "בשבועיים האחרונים, תרמתי למעלה ממיליון דולר לעמותה שתומכת בנשים. פרסמתי את המידע הזה באינסטגרם אך הם התעלמו מהעובדה הזו", הוסיף טייט.

עוד ב-2016, בן ה-35 השתתף בתכנית האח הגדול במדינתו והודח לאחר שסרטון בו הוא מכה אישה בחגורה, הופץ ברחבי האינטרנט. בשנת 2017 הוא טען כי "דיכאון אינו אמיתי", וחטף מארגוני בריאות הנפש. כעת חשבונותיו נחסמו עד להודעה חדשה.