אדם סימג'י וחברתו מיקילה פאולוס נסעו לטייל ביער הלאומי טלדגה באלבמה בשבוע שעבר. השניים ראו בחורה עומדת בצד הכביש וקוראת לעזרה מהמכוניות העוברות. הם עצרו את מכוניתם וקיבלו את הטרמפיסטית בברכה.

זעזוע בארה"ב: בת 12 מאלבמה נחטפה וברחה מהשבי, אמה ואחיה נרצחו

"הטרמפיסטית" במכוניתם, אישה בשם יסמין היידר, התגלתה כשודדת, שבידה כלי נשק. היא הובילה את זוג הצעירים אל תוך היער, כאשר היא מאיימת עליהם בנשקה. על פי המשטרה, כשסימג'י שלף את אקדחו וירה בה כדי להגן על בת זוגתו ועל עצמו, היידר הצליחה לירות ולהרוג אותו. יתר על כן, כשהמשטרה הגיעה לזירה ביער, ילד בן חמש שהיה במקום, איים עליהם בנשק טעון, אך לא ירה.

על פי הצהרת משרד השריף במחוז קליי באלבמה, "הטרמפיסטית" אותתה לסימג'י ולפאולוס מפלורידה לעצור בצד, בזמן שהזוג נסע בכביש המתפתל ביער, וביקשה עזרה להתניע את רכבה. לאחר מכן איימה עליהם באקדח והכריחה אותם להיכנס ליער. כשסימג'י ירה בהיידר, הוא פצע אותה כמה פעמים, על פי הצהרת משרד השריף, אבל היידר ירתה בחזרה ופצעה אותו קשה. פאולוס שמה לב כי בנוסף להיידר, היתה אישה נוספת בזירה. היידר ככל הנראה קראה לאותה אישה שתעזור לה, אך לאחר מכן היא נמלטה מהמקום.

פאולוס התקשרה למוקד החירום וביקשה סיוע. כשהמשטרה הגיעה, היא ביעצה החייאה בסימג'י. היידר שכבה פצועה לצד הזוג. פרמדיקים קבעו את מותו של סימג'י, והיידר נלקחה לבית חולים קרוב, בו עברה ניתוח חירום. החוקרים מצאו כי היידר גרה במחנה ביער עם אישה נוספת. השוטרים הגיעו למחנה ומצאו את האישה הנוספת שם עם בנה בן החמש שנשא רובה טעון. השוטרים הורו לילד להניח את נשקו. הילד הניח את הנשק ורץ לאמו, שזוהתה כקריסטל פינקינס.

הרשויות עצרו את היידר והאשימו אותה ברצח, חטיפה ושוד. פינקינס נעצרה גם כן באותם אישומים ובאישום נוסף של סיכון ילד. בנה הועבר לשירותי הרווחה.

לאחר מות בן זוגה, פאולוס כתבה בפוסט בפייסבוק: "הסיבה שלי לחיות, הנפש התאומה שלי, בן הזוג לחיים שלי, אב העתידי של ילדיי, מת באמצע הפארק הלאומי באלבמה. אין מילים שיכולות לתאר את ההלם והכאב שאני חשה. אדם היה האיש הטוב ביותר שהכרתי. הוא היה נפש טהורה ודאג שאהיה בטוחה ומוגנת כשאני איתו. מנחם אותו לומר שהוא הלך לעולמו באחד המקומות האהובים עליו, היער בהרים".

עוד כתבה כי "אנסה להילחם כל יום כדי להמשיך לדאוג לשלושת החתולים שלנו, אך זה דבר הקשה ביותר שאי פעם נאלצתי לעשות. הלוואי שיכולתי להחזיק ביד שלך בפעם האחרונה. אוהב אותך לנצח אדם סימג'י, תודה שהיית הגיבור שלי בכל יום בארבע השנים האחרונות, השנים הטובות בחיי".