דרמה התחוללה בשבועות האחרונים באחד מבתי החולים הגדולים בארץ. מדובר בעובד ותיק, שהחל לנהל קשר עם מזכירתו של בכיר כששניהם נשואים - כל אחד לאחר.

עד כאן הכל נראה שקט ואולי במקומות האלה משום מה אפילו "סביר". אבל הכל התפוצץ כשעובדי המוסד הרפואי נסעו לשלושה ימי השתלמות במלון בארץ, והעובד והמזכירה הגיעו גם הם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בית חולים, אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
בית חולים, אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

הבכיר, באמצעות עורכי הדין שרין ואורן סולן, סיפר כי לא חשד בדבר וזאת למרות שהתברר לו כי הקשר בין מזכירתו לבין העובד נמשך כבר שנתיים. לדבריו, בהזדמנויות שונות דומות בעבר, הוא נהג לפגוש את המזכירה שלו בשעות מזדמנות במהלך היום בחדרה שבמלון. "כולנו נשואים, אבל היא תמיד הייתה מגיעה לבד ואני כרגיל עם אשתי". כשניסה גם הפעם לעשות זאת - חשכו עיניו. הוא גילה בחדרה של המזכירה את עובד בית החולים.

כדי להימנע משימוע וכדי לא לעורר מהומות, הציע הבכיר - שהוא אחד משלושה במוסד הגדול, לאחד מהם לעזוב מידית את העבודה ולהתפטר מבלי להכניס בסוד העניין את הנהלת בית החולים. "חשבתי שזו הדרך הנכונה לא לעורר מהומה כי כולם נשואים", סיפר לעו"ד סולן שהדגישה כי ההצעה התקבלה והעובד התפטר. העניין עורר מהומה גדולה ויצר לא מעט שמועות, שאף לא אחת מהן דיברה על הרומן בין השניים.

נתפסו בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נתפסו בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

בשלב זה, המזכירה שהייתה מאוהבת בעובד החליטה לנקום בבכיר וחשפה את הסיפור בפני אשתו. עכשיו רעייתו של הבכיר דורשת להתגרש מידית. הוא טען להגנתו "המזכירה מתנקמת בי, לא היו דברים מעולם". עו"ד סולן הבהירה לו כי "לקשר של 10 שנים בוודאי יש תיעוד, לכן עדיף להגיע להבנות".

הבכיר ורעייתו נשלחו לגישור כפי שמחייב החוק, אבל ההערכה שהגירושין הם עניין של זמן בלבד.