ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, פרסם הבוקר בסרטון ויראלי את מספר הנייד שלו לאחר שלטענתו, קיבל "החלטה דרמטית". מה הקטע? גם אנחנו שאלנו.

בקליפ, נשמע נתניהו אומר: "מאז שהתחדשתי עם טלפון, גיליתי עולם חדש. אני מדבר עם כל כך הרבה אנשים. קיבלתי החלטה דרמטית חובקת עולם: למה שרק לחלק מאנשים יהיה את הטלפון שלי? שלכולם יהיה! אז אני רוצה לתת לכם אותו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 
נתניהו פרסם את מספר הטלפון שלו ברשת (צילום: באדיבות הליכוד)

"צלצלו אלי, אני אוכל לדבר עם חלק מכם בשיחת וידאו", אמר ראש האופוזיציה. "ויש לי טיפ עבורכם - מי שרוצה להגדיל את הסיכוי לשיחת וידאו איתי - שישלח צילום מסך שנרשמתם לטלגרם שלי", הוסיף.

גולשים רבים שככל הנראה, ניסו לחייג לביבי, כשגולש אחד כתב: "שלחתי הודעה, תענה לי". שני הגיב: "המספר תפוס, אתה לא עונה". שלישית הגיבה: "ביבי אתה מסנן". לא ברור לנו האם מדובר בטריק שיווקי, או שזהו המספר האישי האמיתי של ראש הממשלה לשעבר. לא האמנו למה ששמענו, אך מהליכוד נמסר: "עד כה התקבלו 9,420 שיחות בתוך חצי שעה בלבד".

הנייד של נתניהו בטירוף (צילום: באדיבות הליכוד)

קרוב ל-10 אלף שיחות נכנסות בחצי שעה (צילום: דוברות הליכוד)
קרוב ל-10 אלף שיחות נכנסות בחצי שעה (צילום: דוברות הליכוד)

הסרטון המסקרן גרם לנו לתהות מה מסתתר מאחוריו. האם גם ביבי, כמו אנה זק, יתרום את מספר הטלפון שלו אחרי שיקרוס? אנו נמשיך לעקוב.

גם הפוליטיקאים לא נותרו אדישים והגיבו לסרטון: שר האוצר ויו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן כתב בטוויטר: "ביבי, שומע? אתה לא עונה כבר 12 שנה".

מ"יש עתיד" נמסר כי "‏שום טלפון פיקטיבי בתפעול עוזריו של יו"ר האופוזיציה לא מסתיר את העובדה שבמשך 15 שנים הוא הזניח בצורה רשלנית ופושעת כל חלקה טובה בישראל. כולנו יודעים שהוא בונה על ממשלה קיצונית, חשוכה והומופובית. הבחירה פשוטה – זה או ממשלת חסינות בראשות בן גביר או ממשלה יציבה ושפויה בראשות לפיד".

בראיון שערך נתניהו בערוץ 13, הוא חשף מה הדבר המרכזי עליו מעוניין הציבור לדבר איתו: "הם רוצים להתנדב, הם רוצים להביע תמיכה, להצטרף לכוח המתנדבים. זה טבעי שיש התלהבות כי לאנשים נמאס מבחירות. הם רוצים ממשלה לאומית שתחזיר את הגאווה לישראל ויודעים שרק אנחנו יכולים".

עוד הוא סיפר כי "כיוון שיש יותר מ-12 אלף שיחות עד כה, קצת קשה לענות לכולם אבל דיברתי עם כמה. הייתה התלהבות מדהימה, הטלפון לא מפסיק לצלצל. הם שואלים איך הם יכולים לעזור להרכיב ממשלה. זה מה שמעניין אותם".