איש אומלל ניסה לגייס כספים לניתוח, לאחר שבטעות גמורה, חתך את האשכים של עצמו בזמן שישן. לא ברור לו איך הסכין הגיעה לידיו ואיך המקרה המחריד קרה.

קופי עטה, חוואי בן 47 מגאנה, מערב אפריקה, נמנם בספת הטלוויזיה בסלון ביתו. לטענתו, הוא הניף סכין שהייתה ברשותו ופצע את עצמו בזמן שחלם על חיתוך בשר. "ישבתי בכורסה ונרדמתי. בשינה, חלמתי שאני חותך בשר. אני לא זוכר איך הסכין הגיע לידיי. אני פשוט מבולבל", סיפר הגבר חסר האונים ל-BBC.

לא יודע איך הסכין הגיע לידיו (צילום: אינג'אימג')
לא יודע איך הסכין הגיע לידיו (צילום: אינג'אימג')

כשהיה עדיין במצב של חלום, הוא הזעיק את שני שכניו שמיהרו לביתו ומצאו אותו לבדו, מדמם מכיוון איבר המין. הוא הסביר כי אין לו מושג מה בדיוק קרה ברגע שהשכנים הגיעו לדירה, הוא רק זכר שהוא קם מהספה והרגיש כאב חד באיבר המין.

אולי כתוצאה מאובדן הדם, עטה יצא ממצב החלום רק כשהגיע למיטת בית החולים. באותו הרגע הוא הבין שלא קצץ בשר לארוחה המשפחתית, אלא פצע את אשכיו. צוות הרופאים העניק לו טיפול רפואי מהיר לאחר שנחשף לפציעה המזעזעת מוקדם יותר החודש. הם הסבירו לו כי עליו לעבור ניתוח מורכב יותר בהמשך, כשיתאושש מאובדן הדם ומהחתכים.

חלם שהוא קוצץ בשר, אבל חתך משהו אחר (צילום: אינג'אימג')
חלם שהוא קוצץ בשר, אבל חתך משהו אחר (צילום: אינג'אימג')

נכון לרגע זה, פרסם עטה בן ה-47, בקשה לגיוס כספים מבעלי רצון טוב, וזאת כדי שיוכל לעזור לעצמו לעבור את הפרוצדורה המורכבת בבית החולים