קורה לכולם? אם בת 25 שרק רצתה שלוש דקות כדי לצחצח שיניים, יצאה ונחרדה לראות את קירות הבית מרוחים בצבע אדום. היא פרסמה תיעוד משעשע של המקרה אך חטפה לא מעט אש בעקבות כך.

אינדי קלינטון מסידני, אוסטרליה, פרסמה בחשבון ה-TikTok שלה סרטון של 21 שניות, בו תיעדה את בנה הפעוט מקשט את קירות הבית - לא פחות ולא יותר - בצבע אדום בוהק.

האם צחצחה שיניים - הבן לכלך את הקיר בצבע אדום (צילום: מתוך טיקטוק)

בקליפ הוויראלי שפורסם תחת הכותרת "אין מילים" ונצפה למעלה מ-5.7 מיליון פעמים, היא נשמעה אומרת: "אתה צוחק עלי... תפסיק את זה מיד!". היא שאלה אותו: "מה עשית?", כשהיא מתעדת את הסלון האדום החדש שלה. הפעוט המכוסה בצבע גם הוא, נראה מחליק על השלולית האדומה שברצפה בזמן שאמו לא מצליחה לעצור את הצחוק.

היא סיפרה שנכנסה לרגע לחדר השירותים כדי לצחצח שיניים. הסרטון זכה לתגובות מעורבות כשחלק מהגולשים חשבו שהקטע "מקסים" בעוד שאחרים הטילו ספק בהורות של קלינטון. אחד הגולשים כתב לה: "היכן האמא הייתה בדקות הארוכות הללו?", והיא ענתה לו: "סלחו לי על שאני צריכה כמה דקות לעצמי". 

פרסמה את התיעוד של הרגע המשעשע וחטפה אש ברשת (צילום: מתוך טיקטוק)
פרסמה את התיעוד של הרגע המשעשע וחטפה אש ברשת (צילום: מתוך טיקטוק)

"הילד חושב שזה מצחיק כי את צוחקת על מה שעשה", הגיב אדם אחר. האם נמצאת כעת בהריון בחודש מתקדם, ומפרסמת לעתים קרובות סרטונים בנושא הורות ו"עשה ואל תעשה" כהורה.