בחודש שעבר דיווחנו על משפחה שחפרה בחצר הבית ואיתרה באדמה שטרות עתיקים שכיום שווים כעשרות אלפי פאונד. לאחרונה, אישה נוספת שרכשה דירה במחיר מצחיק, החלה לשפץ אותה ומצאה באחד מהקירות כספת ובתוכה שלל מרתק. 

טיפאני מיי בת ה-28 מלוס אנג'לס, שיתפה את העוקבים בחשבון ה-TikTok שלה, שקנתה דירה ישנה בעיר נדהמה לגלות כספת ישנה בפנים. היא טענה כי מטרתה הייתה לשפץ את הנכס הזול ולמכור אותו ביותר כסף. כעת, היא חושפת חלק מהפריטים שנמצאו בתוך הכספת העצומה וציינה כי נאלצה להתקשר למשטרה אחרי שמצאה בפנים חפץ חשוד מאוד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 
מרתק - מה שהאישה הזו מצאה בכספת בהחלט מסתיר סודות מעניינים (צילום: מתוך טיקטוק)

האישה פרסמה בחשבון הוויראלי שלה את הרגע שבו בעל מקצוע פתח את הכספת עם מסור דיסק ולום פלדה ענקי. "הנה כל מה שמצאנו בכספת ששוקלת כ-4 טון", כתבה בתיאור הסרטון שנצפה למעלה ממיליון פעמים ברשת החברתית.

"מצאנו כמה סיכות לשיער, טבעת אירוסין וכמה תמונות שללא ספק יכלו לשמש בשביל לסחוט מישהו", ציינה הצעירה. "מצאנו כמה שטרות ומטבעות ישנים, ומעבר לזה גם להב מתקופת מלחמת העולם השנייה - כזה שהרעים השתמשו בו. למרות זאת, אני לא יכולה לדבר על הדבר הכי מעניין שמצאנו, כי היינו צריכים לערב את המשטרה".

מטבעות מתקופות שונות (צילום: מתוך טיקטוק)
מטבעות מתקופות שונות (צילום: מתוך טיקטוק)

מיי סיפרה שכשראו את הכספת בפעם הראשונה, הם כבר מצאו עליה סימנים שמעידים על כך שמישהו ניסה לפרוץ אליה בעבר. לטענתה, יום אחד אפילו הגיע אליהם לבית איש אלמוני שהציג את עצמו בתור ה"אחיין של בעל הבית הקודם" ודרש את כל תכולת הכספת. כמה ימים לפני שהם קיבלו את המפתחות לבית, מיי ובן זוגה קיבלו טלפון מאדם לא מוכר שאמר שמישהו פרץ לנכס וניסה לפרוץ לכספת. מאז, סרטון ה-TikTok של מה נצפה כבר יותר מ-1.7 מיליון פעמים וגרף למעלה מ-1,300 תגובות מהגולשים, כשחלקם הבחינו בכל מיני פרטים משונים מאוד בסרטון הוויראלי.

"סבתא של איזה מישהו רוקדת שם על העמוד", כתבה אחת הגולשות בתגובה לתמונות ממועדון חשפנות שנמצאו בפנים. גולשת נוספת כתבה ש"סביר להניח שהבעלים הקודם היה איש מאוד מפוקפק", בזמן שגולשת אחרת כתבה: "יש שם תעודת זהות של מישהו וחתיכת שיער. מה?!".