תהיתם כבר איך ייראה היום האחרון של האנושות? כולנו מקווים שהיום הזה יגיע עוד הרבה מאוד זמן, אם בכלל, אבל זה לא מונע מחלק מאתנו לדמיין איך היום הזה ייראה. 

גולש נועז במיוחד פרסם בחשבון שלו המדיה החברתית TikTok, תמונות שערך באמצעות תוכנה מיוחדת שנועדה לדמות כיצד ייראו בני האדם ברגעים האחרונים שלהם לפני האפוקליפסה. למעשה הוא ביקש ממנה להציג את "הסלפי האחרון שצולם על כדור הארץ".

***קשה לצפייה**

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"הסלפי האחרון על כדור הארץ", מצמרר (צילום: טיקטוק)

בתמונות הקשות לצפייה שתוכלו לראות גם כאן, המצג נראה כאילו הוא נלקח מתוך סרט אימה של ממש. אפשר לראות בצילומים בין היתר חצי אדם חצי מוטנט, אנשים מבהילים למדי מחזיקים את הסלולאריים שלהם, כאשר ברקע אפשר לראות שריפה ענקית יוקדת ושורפת את העולם. 

ההדמיות הללו נוצרו בתוכנת עריכה מיוחדת שנקראת DALL-E2, מחולל תמונות מבוסס טקסט ומודל AI (בינה מלאכותית), שמאפשרת ליצור דברים קריפיים במיוחד. המודל מאפשר למשתמשים לתאר בשפה שלהם מה ירצו לראות בתמונה, ולקבל בתגובה צילום ברזולוציה גבוהה שיצר המודל, לאחר שאומן על מיליוני תמונות שונות. על פי הדיווחים יש מיליון אנשים שקיבלו גישה לתוכנה הזו, שעולה לא מעט כסף, אבל מסוגלת ליצור דברים מדהימים כמו שאתם רואים.

@robotoverloards Asking an Ai to show the last 25 selfies ever taken #foryoupage #acopolypse #selfie #creepy #scary #ai #dalle2 #midjourney ♬ Mr. Blue Sky - Electric Light Orchestra

אחד מהבעלים של חברת העריכה התייחס לתכנים הקשים שהיא מייצרת: "הגבלנו את האפשרות שלה לייצר תמונות של אלימות, שנאה או תמונות למבוגרים, על ידי כך שהסרנו תוכן בוטה מבחינה מינית. הקטנו את האפשרות של אנשים להיחשף לתכנים האלו. אנחנו גם משתמשים בטכניקה מתקדמת כדי למנוע מתמונות לחשוף פנים אמיתיות, כולל של אנשי ציבור".

@robotoverloards Asking an Ai to show the last Selfie ever taken Part: 4 #creepy#scary#ai#midjourney#dalle2 #fyp#foryoupage ♬ A Burning Memory - Reece Moseley