תלמידת תיכון בת 19 פונתה במצב קשה לבית חולים מקומי במזרח מדינת ג'הרקאנד בהודו. זאת לאחר שגבר שהציע לה להינשא לו, לא מוכן היה לקבל את סירובה והחליט לנקום בה.

משטרת הודו הקימה יחידת חקירה מיוחדת כדי לחקור את המקרה הטראגי, בו אנקיטה קומארי בת ה-19 הותקפה בשנתה לאחר שדחתה הצעת נישואין מאדם שלא הכירה. האיש טיפס לחלון ביתה, שפך עליה נפט והצית אותה ביום שלישי שעבר במחוז דומקה שבהודו. היא פונתה לטיפול נמרץ בבית החולים המקומי, שם סבלה מכוויות קשות.

קומארי ומשפחתה בבית החולים, לפני שמתה מפצעיה (צילום: צילום מתוך טוויטר)
קומארי ומשפחתה בבית החולים, לפני שמתה מפצעיה (צילום: צילום מתוך טוויטר)

קומארי שלא החזיקה מעמד, מתה מפצעיה ביום ראשון האחרון. התוקף נעצר יחד עם האדם שסיפק לו את הנפט. הנאשם צולם בתחנת המשטרה כשהוא מחייך, שעות ספורות לאחר מותה של בת ה-19.

קבוצות הינדיות קראו להמית את הנאשם, שעל פי הדיווחים הוא ממוצא מוסלמי ומתגורר באותו היישוב של הקורבן. לפי ההצהרה שהוגשה לבית המשפט, קומארי טענה בפני חברותיה שהנאשם התקשר אליה לפני כעשרה ימים: "הוא התקשר שוב ושוב בסביבות השעה שמונה בערב ביום שני. הוא אמר לי שהוא יהרוג אותי אם לא אדבר אתו".

המועצה ההינדית העולמית, טענה שהקהילה מוכנה לצאת לרחובות ולמחות אם לא יינקטו צעדים מחמירים כלפי גברים אלימים. "היום, יש צורך עז ליצור סביבה בטוחה לנשים במדינה שלנו", כתב רהול גנדי, מנהיג מפלגת הקונגרס המרכזי באופוזיציה, בחשבון הטוויטר שלו.