בקליפ ויראלי שלו שצבר למעלה מ-41 מיליון צפיות, צעיר מדנמרק נראה מסדר את המצעים של המיטה בחדר המלון בצורה כזו שיראו כמו בן אדם. את הגולשים זה אולי שעשע, אבל את עובדי משק הבית במלון זה לא הצחיק כלל.

ג'ורג' פדרשפיל בן ה-18 מקופנהגן, דנמרק, פרסם סרטון מתיחה פופולרי שצבר כ-41.6 מיליון צפיות במדיה החברתית TikTok. הצעיר מחזיק ב-22 אלף עוקבים ומשתף לעתים קרובות קליפים בנושא כדורגל. בחודש שעבר, הוא העלה סרטון שהציג אותו מסדר את המיטה שבחדר המלון בו שהה, כשהוא מעצב את השמיכה והכרית לדמות של גופת אדם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

''כך אנו משאירים את החדר כשאנחנו עוזבים את המלון'' (צילום: מתוך טיקטוק)
''כך אנו משאירים את החדר כשאנחנו עוזבים את המלון'' (צילום: מתוך טיקטוק)

הוא הניח כריות זו על גבי זו יחד עם השמיכה, ולאחר מכן כיסה אותן בסדין נוסף וכרך את חוט הטלפון סביב החלק שאמור להיראות כצווארה של ה"גוויה". הם יצרו דמות נוספת ופרסמו את מעשה הקונדס תחת הכותרת: "איך אנחנו עוזבים את המלון". הצעיר וחברו כיבו את האורות ויצאו מהחדר כשנראה כאילו שני בני אדם חבויים מתחת לסדינים.

הטרנד של פדרשפיל החל לרוץ ברשת ועשרות בני נוער פרסמו צילומים של עצמן מבצעים מתיחות דומות. במקביל, מאות עובדי מלון יצאו בבקשות שלא להעתיק את המתיחה השטותית וטענו כי בן ה-18 רק גרם להם לעבוד קשה יותר.

בדיחה לא מצחיקה (צילום: מתוך טיקטוק)
בדיחה לא מצחיקה (צילום: מתוך טיקטוק)

אישה אחת אמרה: "אני מנהלת מחלקת משק בית בבית מלון. תפסיקו לעשות את זה, זה מיותר ולא מצחיק בכלל, רק מכביד עלינו עוד יותר בעבודה". אחר כתב לה: "חוסר כבוד מוחלט כלפי עובדי המלון". שלישי הוסיף: "אני מאוד מקווה שיקנסו אותם על זה. היה אורח אחד שהכין דמות כזו ותלה אותה על המנורה בתקרה".