כשאנו בוחרים בית חדש, אנחנו לעיתים קרובות מסתמכים על מאפייני הנכס, מוניטין האזור ובודקים האם הוא המקום הנכון לצרכינו. עם זאת, על גורם אחד אין לנו שליטה - השכנים. במידה ואנו לא מכירים את האנשים באזור, נוכל להתקל בשתי הסיטואציות: 1. שכנים ידידותיים 2. שכנים פחות ידידותיים שיגרמו לנו להרגיש כאילו חיי היום-יום הם סיוט אחד גדול.

עבור אלה שאומללים מספיק לחוות את האפשרות האחרונה, מאבק עם שכנים קשים יכול לעתים קרובות להיות כרוך בריבים על מקומות חניה, מריבות על תשלומים ורעש בלתי פוסק - וההתמודדות עם הבעיות, לא פחות מעייפת מהריבים עצמם. אך חשבתם שזה נוראי? האדם הזה נותר תחת בעיה קצת אחרת: שכן שמאלץ אותו לשלם עבור שירות שהוא לא הסכים לו - שוב ושוב.

אדם אנונימי שפנה לקוראים ברשת החברתית Reddit לייעוץ, חשף בפוסט כי השכן הקשיש ה"אלכוהולי" שלו כיסח לו את הדשא בכוח, ולאחר מכן דרש תשלום עבור שירותו. בפרסום הוא כתב: "השכן שלי, שפרש לגימלאות, מכסח לי לעיתיים קרובות את הדשא, כי אין לו מה לעשות. בכל פעם שהוא מכסח אני, בעצם נאלץ לשלם. הוא מוציא את רוב כספו על טבק או אלכוהול".

אך המצב מחמיר בפרסומו כשהוא מספר כי "אם אני מסרב לשלם לו, הוא מאיים להרוס לי את הגינה, שעבדתי עליה חודשים. הוא כבר הרס את הערוגות שלי למרות שכבר שילמתי".

למרות שביקש ממנו שוב ושוב להפסיק, "השכן הממורמר לא מקשיב" - מה שמותיר לאדם הכועס אפשרויות מעטות. "השכן השני שלי אמר שהוא התעורר מכך שהוא דפק באלימות בדלת שלו תוך שהוא מקלל", סיפר השכן הכעוס וציין כי שכנו מרבה לשתות אלכוהול. "אני די חושש לדווח עליו לרשויות כלשהן מכיוון שהוא הרבה יותר חזק ממני ויש לו מבחר גדול של כלי נשק/נשק חם. איך אני יכול לגרום לו להפסיק בלי שאף אחד ייפצע?", הוא שאל בפוסט.

אנשים פנו למדור התגובות של הפוסט, כדי לשתף את ההלם שלהם מכך שהאדם בחר לשלם לשכן הקשיש. בנוסף, רבים פרסמו את עצותיהם לפתירת המצב המתוח. אחד כתב: "תתקשר למשטרה בפעם הבאה שהוא מכסח את הדשא שלך! תגיד לו מראש לא לכסח, אחרת לא תשלם לו. קנה מצלמות לשימוש להגנתך". מגיב אחר, רגוע יותר, כתב: "זה פשוט. תגיד לו שאתה לא מתכוון לשלם לו יותר, כדי שהוא יעשה את העבודה בלי סיבה. אם הוא הורס משהו בחצר שלך, תגיד לו שתתקשר למשטרה".