חקלאי ממדינת אוריסה שבמזרח הודו הוכש על ידי נחש קוברה בעת שעבד בשדה אורז. אולם, בניגוד למצופה, החקלאי לא נבהל, תפס את הנחש, נשך אותו בחזרה וכך הרג אותו.

תושבי הכפר שראו את הנחש סיפרו שלאחר שהחקלאי הרג את הנחש, הוא כרך אותו סביב צאוורו. לטענתם הוא לא נראה סובל מכאבים כלשהם בעקבות ההכשה. "ראינו אותו נוסע על האופניים שלו עם הקוברה המתה על צווארו. זה היה מטריד", סיפר אחד מתושבי הכפר לתקשורת המקומית. 

לאחר שהרג את הנחש, החלקאי פונה לבית החולים שם קיבל טיפול מונע נגד הארס, מה שהציל את חייו בסופו של דבר. "ראיתי יותר מ-200 מקרים של נשיכות נחש מאז שאני נמצא באזור הזה, אבל מקרה מהסוג הזה הוא הראשון שראיתי בחיי", סיכם את הארוע ד"ר שרי-וסטב, אחד הרופאים שטיפלו בחקלאי, ששוחרר ביום שישי מבית החולים. לאחר שחרורו טען החקלאי ההודי כי במקום לפנות לטיפול רפואי מקצועי, הוא התגבר על הנשיכה הארסית באמצעות קסם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

קוברה היא מבין מיני הנחשים המסוכנים ביותר שנמצאים בהודו. ארס קוברה אינו חזק כמו נחשים אחרים, אבל הם ידועים בכך שהם מספקים כמות עצומה של רעלן עצבי בנשיכה אחת בלבד. המין יכול לתת שתי עשיריות של אונקיית נוזל בבת אחת, זה אומר שהכשה אחת מהנחש יכולה להרוג 20 אנשים.

הארס תוקף את מרכז הבקרה של הנשימה במוחף, מה שיכול לגרום לאי ספיקת לב ולדום נשימה. נחשים מכישים מדי פעם "הכשות יבשות" - נשיכה ללא ארס. לדוגמה, הנחש החום המזרחי הוא ארסי להפליא, אבל לרוב להכשות שלו אין ארס, כלומר הם לא יהרגו אדם. לא ברור איזה סוג של קוברה נשך את האדם, אבל 'קוברה מלכותית' נוטת להיות זהירה יותר.