אם הסיפור שלפנינו לא היה בנפשם של שני בני זוג, אפשר היה להסתכל עליו כעל סוג של בדיחה. מדובר בהורים לשני ילדים הנשואים כבר 12 שנים. עד לפני שנתיים, הזוג ניהל אורח חיים שגרתי ובריא, כך לטענת האישה, עד שגילתה כי הבעל בוגד בה. לאחר דין ודברים בניהם, היא בחרה לסלוח לו ולתת לו הזדמנות נוספת.

עורכת הדין שרין סולן (צילום: ללא)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: ללא)

לאחרונה, באופן די מפתיע, הבהיר הבעל לאשתו כי הוא מתכוון לצאת במיידי לאנגליה כדי להיפרד, כמו רבים בעולם, מהמלכה אליזבת המנוחה. "מגיע לי להיפרד מהמלכה, בכל זאת היא הייתה בחיים שלנו כל השנים האלה. ובאותה הזמנות אוכל ללכת למשחק כדורגל". האישה, מורה במקצועה, חשדה כי האיש שלה נוסע לעתים קרובות מדי לחו"ל עם המאהבת שלו וחי חיים ראוותניים על חשבון הקופה המשותפת, והגישה בקשה להוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ לבן זוגה, בה היא טענה: "בעלי מתכנן להבריח נכסים לחו"ל ואני רוצה למנוע זאת". מספר ימים לאחר מכן בית המשפט אישר את בקשתה של האם.

באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן, טען הגבר כי צו עיכוב היציאה מהארץ הוא סוג של מהלך נקמני שאין לו על מה להסתמך. עו"ד סולן הדגישה בבקשה לעיון מחדש לביטול הצו, כי אין חשש שהאב לשניים יברח ולכן יש לבטל את ההחלטה שנקבעה. "הוא מוכן להביא ערבים שיחתמו על כך שישוב ארצה". האישה חזרה וטענה כי בעלה בוגד סדרתי שמסוגל להישאר בחו"ל ולהותיר אותה עגונה. בית המשפט יצטרך לפסוק בבקשתו של הבעל, שלטענתו מעוניין לצפות גם במשחק כדורגל וגם להיפרד מהמלכה ואשתו לא יכולה למנוע זאת ממנו.