בני זוג צעירים יחסית בתחילת שנות השלושים לחייהם והורים לילדה, עובדים שניהם במשרות בכירות בחברה גדולה בארץ. הבעל, שעובד כראש תחום בחברה, נהנה מכרטיס אשראי פתוח, רכב לשכה ושתי עוזרות אישיות. אחת מהן הפכה מהר מאוד למקורבת אליו, אך בגלל היותו אדם לבבי באופיו, איש לא חשד בדבר.

נצמד קצת יותר מדי למזכירה החדשה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נצמד קצת יותר מדי למזכירה החדשה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

האישה, באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן, סיפרה כי באחד הימים השאיר הבעל את מחשב הנייד שלו פתוח בפינת האוכל ונכנס להתקלח. בעקבות סקרנות, החליטה בת הזוג להיכנס לתיבת המייל שלו וגילתה כי בכמה וכמה מיילים הוא חותם ב-"תודה מאמי", ו"נדבר מאמי", כשכל התכתובות לאותה הנמענת.

כמה ימים לאחר מכן, שאלה האישה את בעלה מי זו פז (שם בדוי) והוא השיב לה שזו מנהלת המשרד החדשה. מכאן ואילך, החלה האישה לשים עין על ההתנהלות של האיש והעובדת החדשה. שלושה חודשים מאוחר יותר, הודיע הבעל כי הוא יוצא להשתלמות בת יומיים באמצע השבוע במלון בארץ, מלווה במזכירתו ובשני עובדים מהמשרד. "חשדתי שהוא בוגד בי עם פז וחשבתי מה לעשות כדי לחשוף את האמת. החלטתי לשלוח להם עוגה ופרחים לחדר עם 'שליח' שהוא בעצם חוקר פרטי", סיפרה בת הזוג. באותו מעמד, "השליח" דפק בדלת חדר המלון, והפלא ופלא - מי פתח? הבעל הבוגדני כשמנהלת המשרד שכבר לא נחשבה לכל כך חדשה, הייתה גם היא בחדר. החוקר תיעד את שניהם יחד והעביר את הצילומים לאישה הנבגדת.

נתפסו על חם (צילום: ingimage ASAP)
נתפסו על חם (צילום: ingimage ASAP)

עו"ד סולן הבהירה כי במקרה זה, ברור כי האיש מנהל קשר עם אחת העובדות שלו, אך המליצה לבת הזוג לנסות ולשקם את היחסים, שכן יתכן ומדובר במעידה חד פעמית. האישה כמובן סילקה את בן זוגה מהבית. עו"ד סולן שלחה את בני הזוג ליישוב סכסוך כמקובל, בטרם יפתח הליך בבית הדין הרבני ובבית המשפט למשפחה. "חבל, בכל זאת מדובר במשפחה יפה עם ילדה קטנה וזה בדיוק מסוג המקרים בהם ניתן ליישב את הסכסוך", הדגישה סולן.