הרבה זמן לא ראינו טירוף כזה ברשתות החברתיות, והכל סביב אישה אחת. אחרי 48 שעות מלאות בעומר אדם, "כפיים יא בני ז****", ו"אבאל'ה", מאות אושיות רשת ניצלו את הרעש כדי להעלות גרסה משלהם למדיות, בניהם הדוגמנית עדן פינס, שרית פולק, מתמודדת "האח הגדול" מרינה קוזנצובה ועוד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

עדן פינס בת ה-25 שמחזיקה ב-142.6 אלף עוקבים בחשבון ה-TikTok שלה, פרסמה סרטון בו היא עושה ליפסינג קורע בחליפה ורודה, כשקולה של בן אסולין ברקע תחת הכותרת "הייתי חייבת". היא קיבלה מאז 13.3 אלף לייקים ומאות תגובות ושיתופים לקליפ.

@eden_fines

הייתי חייבת 😂

♬ original sound - Erevtov

הבאה אחריה הייתה מתמודדת העונה הנוכחית של האח הגדול והמודחת ה-13, מרינה קוזנצובה, שהייתה ויראלית ברשת החברתית עוד לפני כניסתה לבית האח. "שאני אסמוך על מישהו כמו שהכלה מהסאונד סומכת על השמלה שלה", כתבה המודחת בסרטון שצבר 33.6 אלף לייקים וקרוב לאלף תגובות.

@marincheckk

מאיפה השמלה?🤪

♬ original sound - Erevtov

ב-24 השעות האחרונות גם שרית פולק, בת הזוג (או האקסית, אנחנו לא ממש סגורים על זה) של סטטיק שהשתתפה גם היא בעונת ה-VIP של "האח הגדול" בשנה שעברה, הצטרפה לחברותיה ושיתפה גרסה משלה ב-TikTok תחת הכותרת "אני צורחת מצחוק".

@saritpolak

😂😂😂😂😂😂אני צורחת מצחוק

♬ original sound - Erevtov

אושיות רשת משעשעות נוספות פרסמו סרטונים משלהם תחת הכותרת "הכל בהומור", כשחלקם ניסו לשחזר את שמלת הכלה באמצעות נייר טואלט, בלונים ומיקרופון מאולתר.

@yuvalshefer20 כלה זה אולי לא הביטוי הכי מדוייק בסיטואציה… #שפר20🐇🤡 #כלה #חתונה #שווה #ערבטוב #ערבטובבטיקטוק #סאונד #סאונדחדש #טרנד #מצחיקישראל #הכלבהומור #קורעמצחוק #פוריוישראלי ♬ original sound - Erevtov

@orenbakshi לא יכלתי להישאר אדיש לטרנד #אמאלה ♬ original sound - Erevtov

@orsultany @Erevtov ♬ original sound - Erevtov

הרשת הכילה עוד מאות סרטונים וגרסאות שונות, אך מאלו לא הצלחנו להתעלם. בהחלט קורע.