אם צעירה מבריטניה, חשפה את הרגע הבלתי נתפס שבו קלטה שבנה מצא את אחד מצעצועי המין שלה. לורן ברדן העלתה תיעוד של ה"תקרית" לחשבון ה-TikTok שלה, שם הוא נצפה עשרות אלפי פעמים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בסרטון אפשר לראות את הילד, ליאו, עומד בחדר השינה שלה ומשתמש בדילדו שהוצמד לקיר בתור מתקן אגרוף. "מה אתה עושה?", היא שואלת אותו וממשיכה, "איפה מצאת את הדבר הזה?". בן ה-6 אז משיב שהוא מצא את הצעצוע "מתחת למיטה שלה" ובתגובה, האם מתפוצצת מצחוק.

@laurenbarden68 #foryoupage ♬ original sound - Lauren Barden

ברדן התייחסה מאז לתקרית בשיחה עם סוכנות הידיעות Kennedy, ואמרה שלמרות העובדה שליאו הבין שהצעצוע בצורה של איבר מין, לא היה לו מושג במה מדובר. "ברגע שהפסקתי לצלם, הורדתי את זה מהקיר ואמרתי לו שלא יחטט לי בדברים או ייגע בהם", סיפרה. "הוא שאל אותי בתמימות מוחלטת מה זה, אז אמרתי לו שזה מיקרופון שאני משתמשת בו לסרטוני טיקטוק".

כמובן שהתגובות לסרטון המצחיק לא איחרו להגיע, כשכמה מגולשים השתעשעו מהתקרית המביכה. "אני לא נושמת", כתבה גולשת אחת. אחר הגיב: "הרגת אותי עם הדבר הזה. מעניין מה עוד את מסתירה שם מתחת למיטה שלך". האם הוסיפה כי מאז, בנה לא מפסיק לשאול לגבי הדילדו – אותו היא מחזיקה עכשיו במקום מסתור פחות נגיש לילדים. "אי אפשר שלא לצחוק מקטעים כאלה", היא הוסיפה. "אני ראיתי את הצד המצחיק בזה וגם הוא מאוד השתעשע מהתקרית, וזה כל מה שמשנה".